-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Poggi, Marie-Paule, Bonbonne, Cathy
المصدر: Revue française de pédagogie.
مصطلحات موضوعية: éducation physique, inégalité sociale, débat, savoir, milieu défavorisé, physical education, social inequality, debate, knowledge, disadvantaged background
Relation: http://journals.openedition.org/rfp/basictei/9511; http://journals.openedition.org/rfp/tei/9511
-
2
المؤلفون: Dejaegher, Charlotte, Lafontaine, Dominique, André, Marine, Leyh, Olivier, Rappe, Jonathan, Schillings, Patricia
المصدر: Revue française de pédagogie. 2023, 216(3), p. 53-69.
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Research in Social Sciences and Technology, Vol 7, Iss 2 (2022)
مصطلحات موضوعية: blended learning, accounting education, student challenges, technological disadvantaged background, COVID-19, Education, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Nadeau, Sandy, Lessard, Anne, Deslandes, Rollande
المصدر: McGill Journal of Education ; vol. 57 no. 3 (2022)
-
5
المؤلفون: Susanne J. Czaja, Susanne Farwick, Franziska S. Proskawetz, Isabell van Ackeren, Esther Dominique Klein
المصدر: Die deutsche Schule 114 (2022) 4, S. 397-403
مصطلحات موضوعية: Sozialraum, School culture, Erziehung, Schul- und Bildungswesen, Deliberation, Schulpädagogik, Standort, Education, Externe Unterstützung, Social disadvantage, ddc:370, Kooperation, Schulleitung, Schulentwicklung, Germany, Bildungsorganisation, Bildungsplanung und Bildungsrecht, Deutschland, Schulberater, Schulkultur, School management, School development, Führungskompetenz, Soziale Benachteiligung, Cooperation, Guidance, Counselling, Beratung, Disadvantaged background
وصف الملف: application/pdf
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Hong, XiuminAff6, Chen, Jennifer J.Aff7
المساهمون: Maclean, Rupert, Series editorAff1, Symaco, Lorraine Pe, Series editorAff2, Li, Hui, editorAff3, Park, Eunhye, editorAff4, Chen, Jennifer J., editorAff5
المصدر: Early Childhood Education Policies in Asia Pacific : Advances in Theory and Practice. 35:31-50
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Hardy, Stevie-JadeAff4
المساهمون: Chakraborti, Neil, Series editorAff1, Perry, Barbara, Series editorAff2, Hardy, Stevie-JadeAff3
المصدر: Everyday Multiculturalism and ‘Hidden’ Hate. :33-57
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Olssen, MarkAff6
المساهمون: Gale, Trevor, Series editorAff1, Aff5, Gulson, Kalervo N., Series editorAff2, Aff4, Parker, Stephen, editorAff3
المصدر: Policy and Inequality in Education. 1:41-71
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Mukherjee, MousumiAff6
المساهمون: Pitman, AllanAff1, Pereyra, Miguel A.Aff2, Majhanovich, SuzanneAff3, Soudien, Crain, editorAff4, Aff5
المصدر: Nelson Mandela : Comparative Perspectives of his Significance for Education. :93-110
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: McMullin, PatriciaAff3
المساهمون: Cullinan, John, editorAff1, Flannery, Darragh, editorAff2
المصدر: Economic Insights on Higher Education Policy in Ireland : Evidence from a Public System. :143-164