-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Maza, Sebastián LópezAff1, IDs12689022000968_cor1
المصدر: China-EU Law Journal. 8(1-2):67-79
-
2دورية أكاديمية
المصدر: IIC - International Review of Intellectual Property and Competition Law. 53(6):964-968
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Knockaert, ManonAff5
المساهمون: International League of, Kilpatrick, Bruce, editorAff2, Kobel, Pierre, editorAff3, Këllezi, Pranvera, editorAff4
المصدر: Antitrust Analysis of Online Sales Platforms & Copyright Limitations and Exceptions. :347-373
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Förster, MichaelAff2
المساهمون: Förster, MichaelAff1
المصدر: Algorithmic Differentiation of Pragma-Defined Parallel Regions : Differentiating Computer Programs Containing OpenMP. :187-268
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Vanbrabant, BernardAff1, Strowel, AlainAff2
المساهمون: Hilty, Reto M., editorAffID1, Nérisson, Sylvie, editorAffID2
المصدر: Balancing Copyright - A Survey of National Approaches. 18:119-161
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Carre, StéphanieAff1
المساهمون: Hilty, Reto M., editorAffID1, Nérisson, Sylvie, editorAffID2
المصدر: Balancing Copyright - A Survey of National Approaches. 18:387-429
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Raslan, Heba A.Aff1, Al-Saghir, Ahmed H.Aff1
المساهمون: Hilty, Reto M., editorAffID1, Nérisson, Sylvie, editorAffID2
المصدر: Balancing Copyright - A Survey of National Approaches. 18:371-385
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Santacana, Ferran ObónAff1_11, Dorka, Uwe E.Aff1_11
المساهمون: Fardis, Michael N., editorAffID1, Rakicevic, Zoran T., editorAffID2
المصدر: Role of Seismic Testing Facilities in Performance-Based Earthquake Engineering : SERIES Workshop. 22:199-219
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Gontarski, S. E.
المساهمون: Oppenheim, Lois, editorAff1
المصدر: palgrave advances in samuel beckett studies. :194-208
-
10
المؤلفون: SEBASTIAN LOPEZ MAZA
المساهمون: UAM. Departamento de Derecho Privado, Social y Económico
المصدر: Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instnameمصطلحات موضوعية: Private copy, Quotation, Derecho, Copyright, General Medicine, Online teaching, Covid-19, Illustration for teaching
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9ab1264114f792bc37f7d082120623c5
http://hdl.handle.net/10486/703389