-
1دورية أكاديمية
المصدر: Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 23, Iss 2, Pp 205-226 (2019)
مصطلحات موضوعية: certified hotels, hotel green practices, environmental csr image, trust, behavioral intentions, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ángel Herrero Crespo, Héctor San Martín Gutiérrez, María del Mar García de los Salmones Sánchez
المصدر: Investigaciones Regionales - Journal of Regional Research, Vol 45, Iss 45 (2019)
مصطلحات موضوعية: Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Revista de Contabilidad: Spanish Accounting Review, Vol 20, Iss 1, Pp 63-72 (2017)
مصطلحات موضوعية: Auditoría voluntaria, Pequeñas y medianas empresas (pymes), Beneficios percibidos, Unión Europea, España, Accounting. Bookkeeping, HF5601-5689, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Revista de Contabilidad: Spanish Accounting Review, Vol 20, Iss 2 (2019)
مصطلحات موضوعية: Auditing, Accounting. Bookkeeping, HF5601-5689, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
5
المصدر: Journal of Destination Marketing & Management. 28:100783
مصطلحات موضوعية: Marketing, Strategy and Management, Tourism, Leisure and Hospitality Management, Business and International Management
-
6
المساهمون: Universidad de Cantabria
المصدر: Journal of Fashion Marketing and Management, 2022, 26(3), 401-419
مصطلحات موضوعية: Marketing, Exploratory behaviour, Omnichannel, 0502 economics and business, 05 social sciences, Applied psychology, 050211 marketing, Technology acceptance model, Business and International Management, Psychology, 050203 business & management
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Revista de Contabilidad: Spanish Accounting Review, Vol 20, Iss 1 (2016)
مصطلحات موضوعية: Auditoría voluntaria, Pequeñas y medianas empresas (pymes), Beneficios percibidos, Unión Europea, España, Accounting. Bookkeeping, HF5601-5689, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Jesús Collado Agudo, Patricia Martínez García de Leaniz, Ángel Herrero Crespo, Raquel Gómez-López
المصدر: MDPI, Sustainability. 13(22):1-15
-
9
المؤلفون: Ángel Herrero-Crespo, Héctor San Martín-Gutiérrez, Jesús Collado-Agudo, María-del-Mar García-de-los-Salmones-Sánchez
المصدر: Tourism and Hospitality Research. :146735842211458
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::68d7fdc1e9ab1e7830b8bd362718b742
https://doi.org/10.1177/14673584221145822 -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Inés Rueda Sampedro, Lidia Sánchez Ruiz, Ángel Herrero Crespo, Beatriz Blanco Rojo, Ana Fernández-Laviada
المصدر: Faedpyme International Review, Vol 2, Iss 3, Pp 28-38 (2013)
مصطلحات موضوعية: intención emprendedora, estudiantes universitarios, modelo de Rasch, jerarquización, condiciones facilitadoras, Economic theory. Demography, HB1-3840, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource