-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Yildiz, Pinar, Özdemir, I. Elif Yetkin
المصدر: International Journal of Progressive Education. 2019 15(3):194-206.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Correlation, Self Efficacy, Mathematics Skills, Case Studies, Student Attitudes, Elementary School Students, Mathematics Achievement, High Achievement, Scores, Teacher Attitudes, Educational Experience, Researchers, Interpersonal Relationship, Teacher Student Relationship, Teaching Methods, Mastery Learning
-
2
المؤلفون: Biber, Belma Türker, Özdemir, I. Elif Yetkin
المساهمون: Eğitim Fakültesi
مصطلحات موضوعية: Mathematical Modeling, Teacher's Noticing Strategies, ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, Teacher's Noticing, Student Thinking
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4866::ac142fcbd1df592d8b68e2b798319843
https://hdl.handle.net/20.500.12451/8924 -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Özdemir, İ. Elif Yetkin, Pape, Stephen J.
المصدر: Mathematics Education Research Journal. June 2012 24(2):153-168
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Yıldız, Pınar, Gürel, Ramazan, Bozkurt, Erhan, Özdemir, İ. Elif Yetkin
المصدر: International Online Journal of Education & Teaching; 2022, Vol. 9 Issue 1, p449-470, 22p
مصطلحات موضوعية: MIDDLE school teachers, TEACHER education, CONCEPT learning, SELF regulation, MATHEMATICS teachers
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Yıldız, Pınar, Özdemir, İ. Elif Yetkin
المصدر: Journal of Pedagogical Research (JPR); Dec2021, Vol. 5 Issue 4, p172-188, 17p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Yıldızi, Pınar, Çiftçi, S. Koza, Özdemir, İ. Elif Yetkin
المصدر: International Journal of Progressive Education; Jun2019, Vol. 15 Issue 3, p194-206, 13p
مصطلحات موضوعية: MATHEMATICS education, SELF-efficacy, BELIEF & doubt, SCHOOL children, MATHEMATICS teachers
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Özdemir, I. Elif Yetkin, Pape, Stephen J.
المصدر: School Science & Mathematics; May2013, Vol. 113 Issue 5, p248-258, 11p