-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Role of the Social Marketing Campaigns in Electronic Media in Building Concept of the Social Responsibility towards the Saudi Public. (English)
المؤلفون: رشاعبد الرحيممز&, منيرة مساعد راشد
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct2022, Issue 41, p89-10, 53p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL marketing, SOCIAL problems, SOCIAL types, DIGITAL media, DUTY, SOCIAL media, VIRTUAL communities, COMMUNITIES
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: مزروع، رشا عبدالرحيم عبدالعظيم, مؤلف
المساهمون: السعيد، منيرة مساعد راشد, م. مشارك
المصدر: مجلة بحوث العلاقات العامة الشرق الأوسط. ع41:87-139