-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of using a gamification-based mobile application on 4th grade students' attitude toward selflearning during COVID-19 pandemic. (English)
المؤلفون: سليمان البلوشي, هدى الحوسني
المصدر: University of Sharjah Journal for Humanities & Social Sciences; Sep2023, Vol. 20 Issue 3, p309-344, 36p
مصطلحات موضوعية: STUDENT attitudes, COVID-19 pandemic, MOBILE apps, AUTODIDACTICISM, TEACHING methods
مصطلحات جغرافية: OMAN
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Flipped Classroom Approach in Acquiring Motivation towards Science Learning and Academic Achievements on Ninth-Grade Female Students. (English)
المؤلفون: هدى الحوسنية, عبدالله أمبوسعيدي
المصدر: An-Najah University Journal for Research, B: Humanities; Aug2018, Vol. 32 Issue 8, p1569-1604, 36p
-
3أخبار
المساهمون: هدى الحوسنية
وصف الملف: JPG
-
4أخبار
المساهمون: هدى الحوسنية
وصف الملف: JPG