-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Al-Qatt Al-Asiri Art as an Experimental approach to produce a contemporary sculpture works based on the light art. (English)
المؤلفون: هيفاء بنت علي الح
المصدر: Journal of Humanities & Social Sciences (2522-3380); 2022, Vol. 6 Issue 4, p118-135, 18p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of population characteristics on water use and Conservation from pollution in the city of Unaizah: Geographical study. (English)
المؤلفون: هيفاء بنت علي الخ
المصدر: Journal of Natural Sciences, Life & Applied Sciences; Mar2021, Vol. 5 Issue 1, p68-97, 30p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: A review Study: International Experiences in the Legislation of Persons with Disabilities. (English)
المؤلفون: غادة بنت منصور البلوي, هيفاء بنت فهد المبيريك
المصدر: Journal of Special Education & Rehabilitation (2314-8608); 7/15/2023, Vol. 15 Issue 55, Part 2, p143-162, 20p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Synthetic deletion and its semantic effect in the book Abath Al-Walid. (English)
المؤلفون: هيفاء بنت عبد الر
المصدر: Journal of The Iraqi University; 2022, Vol. 53 Issue 3, p341-366, 26p
مصطلحات موضوعية: VOCABULARY, POETS, EXPLANATION
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: نجوى بنت علي بن م
المصدر: Journal of Education - Sohag University; 2024, Vol. 120 Issue 120, p939-1009, 71p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: The Effect of Using Augmented Reality Technology in Developing Physical Concepts among Third Year Secondary School Students. (English)
المؤلفون: هيفاء بنت ناصر العجمي, سلطان بن هويدي المطير
المصدر: International Journal of Research in Educational Sciences (IJRES); Jan2023, Vol. 6 Issue 1, p372-421, 50p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Conceptual art as an introduction to the production of Saudi artefacts using acrylic material. (English)
المؤلفون: لي بن إبراهيم الح, بدهللا بن علي الن
المصدر: Larq Journal for Philosophy, Linguistics & Social Sciences; 2023, Vol. 2 Issue 50, Part 1, p558-576, 19p
مصطلحات موضوعية: CONCEPTUAL art, POSSIBILITY, PLASTICS, CREATIVE ability, HYPOTHESIS, AESTHETICS
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: آل دعلان، هيفاء بنت محمد بن عبدالله, مؤلف
المصدر: المجلة السعودية للتدريب التقني والمهني. ع2:190-224
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: آل دعلان، هيفاء بنت محمد بن عبدالله, مؤلف
المصدر: مجلة القراءة والمعرفة. ع222:55-94
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Identify the reality of using action research by social studies female teachers on the school field. (English)
المؤلفون: هیفاء بنت محمد الربیعان, خالد بن إبراهیم الدغیم
المصدر: Journal of Education - Sohag University; Jan2020, Vol. 69 Issue Part2, p864-897, 35p