-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: 李子建Chi-Kin Lee
المصدر: Journal of Curriculum Studies, Vol 1, Iss 1, Pp 103-117 (2005)
مصطلحات موضوعية: 校本課程發展, 課程領導, 課程評價, school-based curriculum development, curiculum leadership, curriculum evaluation, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2
المصدر: 京都女子大学生活福祉学科紀要. :25-30
مصطلحات موضوعية: 介護課程の「評価方法」, 介護福祉士養成テキスト, Education before care practicum, “Evaluation method” of care process, 介護実習前教育, Certified care worker training textbooks
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::426374c3a434353448856775dd7eef55
http://hdl.handle.net/11173/2581 -
3
المصدر: 南九州看護研究誌 = The South Kyusyu journal of nursing. 5(1):67-73
مصطلحات موضوعية: 看護学生, 看護技術, 自習課程評価, 臨床看護実践, nursing students, nursing skill, clinical practice evaluation, clinical nursing practice
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::bab6a0601463a92f33c988369ce8e993
http://hdl.handle.net/10458/618 -
4
المؤلفون: KURIHARA,Yasuko/ONO,Minako/INADA,Natuki
المساهمون: 宮崎県立看護大学/宮崎県立看護大学/宮崎県立看護大学, Miyazaki Prefectural Nursing University/Miyazaki Prefectural Nursing University/Miyazaki Prefectural Nursing University
المصدر: 宮崎県立看護大学研究紀要 = Journal of Miyazaki Prefectural Nursing University. 3(1):18-26
مصطلحات موضوعية: The threefold interest, 臨地実習, 学生の看護観, 三重の関心, Curriculum evaluation, 教育課程の評価, Student's recognition as a nurse, Clinical practicum
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::63c988ec282b844fccced47da939e81b
http://id.nii.ac.jp/1174/00000286/