-
1كتاب
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Casaburi, G.
المصدر: Il Foro Italiano, 2014 Sep 01. 137(9), 2427/2428-2439/2440.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/44879301
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Pozzi, Federico EmanueleAff1, Aff2, Aff3, IDs1004802400756w_cor1, Aprea, Vittoria, Giovannelli, Ginevra, Lattuada, FrancescaAff3, Aff4, Crivellaro, CinziaAff3, Aff4, Bertola, Francesca, Castelnovo, Veronica, Canu, Elisa, Filippi, MassimoAff6, Aff7, Aff8, Appollonio, IldebrandoAff1, Aff2, Aff3, Ferrarese, CarloAff1, Aff2, Aff3, Agosta, FedericaAff6, Aff7, Aff8, Tremolizzo, LucioAff1, Aff2, Aff3
المصدر: Neurogenetics: New developments in Neurogenetics and Neuroepigenetics.. 25(3):215-223
-
4مؤتمر
المؤلفون: Bercoff, Paula G., Aprea, Soledad, Cespedes, Eva, Martinez, Jose Luis, Urreta, Silvia E., Vazquez, Manuel
المصدر: 2024 IEEE International Magnetic Conference - Short papers (INTERMAG Short papers) Magnetic Conference - Short papers (INTERMAG Short papers), 2024 IEEE International. :1-2 May, 2024
Relation: 2024 IEEE International Magnetic Conference - Short Papers (INTERMAG Short Papers)
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Il Foro Italiano, 2007 Feb 01. 130(2), 359/360-363/364.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/23201358
-
6دورية
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Gallo, Piero
المصدر: Il Foro Italiano, 2002 Nov 01. 125(11), 3139/3140-3143/3144.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/23196706
-
8دورية
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Abdullah Ozkale, Carmela Aprea
المصدر: International Journal of Learning and Change. 2024 16(1):1-27.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 27
Descriptors: Financial Literacy, Mathematics Education, Foreign Countries, Elementary Education, Curriculum Design, Financial Education
مصطلحات جغرافية: Turkey
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Di Chiara, G.
المصدر: Il Foro Italiano, 1997 Jan 01. 120(1), 15/16-21/22.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/23191279