-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Chamizo, José AntonioAff1, IDs10698024095006_cor1, Ortiz-Millán, Gustavo
المصدر: Foundations of Chemistry: Philosophical, Historical, Educational and Interdisciplinary Studies of Chemistry. :1-11
-
2كتاب
المؤلفون: Chamizo, José A
المصدر: The SAGE Encyclopedia of Theory in Science, Technology, Engineering, and Mathematics. 2023, p122-129.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Chamizo, José Carlos Saquete
المصدر: Zeitschrift für Papyrologie und Epigraphik, 2020 Jan 01. 216, 329-332.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/48645888
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Chamizo, José A.Aff4
المساهمون: Kampourakis, Kostas, Series EditorAff1, Prestes, Maria Elice de Brzezinski, editorAff2, Silva, Cibelle Celestino, editorAff3
المصدر: Teaching Science with Context : Historical, Philosophical, and Sociological Approaches. :221-234
-
5دورية أكاديميةAbout continuity and rupture in the history of chemistry: the fourth chemical revolution (1945–1966)
المؤلفون: Chamizo, José A.Aff1
المصدر: Foundations of Chemistry: Philosophical, Historical, Educational and Interdisciplinary Studies of Chemistry. 21(1):11-29
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Chamizo, José AntonioAff2, Garritz, AndoniAff2
المساهمون: Matthews, Michael R., editorAff1
المصدر: International Handbook of Research in History, Philosophy and Science Teaching. :343-374
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Barahona, AnaAff2, Chamizo, José AntonioAff3, Garritz, AndoniAff3, Slisko, JosipAff4
المساهمون: Matthews, Michael R., editorAff1
المصدر: International Handbook of Research in History, Philosophy and Science Teaching. :2247-2269
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Revue internationale d'éducation de SèvresOpenAIRE.
مصطلحات موضوعية: enseignant, manuel d’enseignement, programme d’enseignement, qualité de l’éducation, réforme de l’enseignement
جغرافية الموضوع: Mexique
Relation: http://journals.openedition.org/ries/basictei/3341; http://journals.openedition.org/ries/tei/3341
URL الوصول: http://journals.openedition.org/ries/3341
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Chamizo, José A.
المصدر: Foundations of Chemistry: Philosophical, Historical, Educational and Interdisciplinary Studies of Chemistry. July 2017 19(2):157-179
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Zeitschrift für Papyrologie und Epigraphik, 2015 Jan 01. 196, 303-306.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/43909964