-
1مؤتمر
المؤلفون: Koriem, Ahmed S., Helmy, Maha, Taha, Hatem, Aboelsoud, Aya, Abdelgelil, Sara, Al-Emam, Mohamed, Sultan, Shaymaa, Ibrahim, Mohamed
المصدر: 2023 IEEE Aerospace Conference Aerospace Conference, 2023 IEEE. :1-14 Mar, 2023
Relation: 2023 IEEE Aerospace Conference
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kragh, Helge
المساهمون: Kragh, Helge
المصدر: The Names of Science: Terminology and Language in the History of the Natural Sciences.
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kragh, Helge
المساهمون: Kragh, Helge
المصدر: The Names of Science: Terminology and Language in the History of the Natural Sciences.
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kragh, Helge
المساهمون: Kragh, Helge
المصدر: The Names of Science: Terminology and Language in the History of the Natural Sciences.
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kragh, Helge
المساهمون: Kragh, Helge
المصدر: The Names of Science: Terminology and Language in the History of the Natural Sciences.
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kragh, Helge
المساهمون: Kragh, Helge
المصدر: The Names of Science: Terminology and Language in the History of the Natural Sciences.
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kragh, Helge
المساهمون: Kragh, Helge
المصدر: The Names of Science: Terminology and Language in the History of the Natural Sciences.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Reifarth, EyleenAff1, IDs0006302401127x_cor1, Naendrup, Jan-Hendrik, Garcia Borrega, Jorge, Altenrath, Lisa, Shimabukuro-Vornhagen, Alexander, Eichenauer, Dennis Alexander, Kochanek, Matthias, Böll, Boris
المصدر: Medizinische Klinik - Intensivmedizin und Notfallmedizin. 119(4):253-259
-
9مؤتمر
المؤلفون: Wang, Yangchao, Chen, Changxu, Liu, Mingming, Ding, Yong
المصدر: 2022 2nd International Conference on Algorithms, High Performance Computing and Artificial Intelligence (AHPCAI) Algorithms, High Performance Computing and Artificial Intelligence (AHPCAI), 2022 2nd International Conference on. :438-442 Oct, 2022
Relation: 2022 2nd International Conference on Algorithms, High Performance Computing and Artificial Intelligence (AHPCAI)
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Khoury, Ogareet Y.
المصدر: Journal of Language Teaching & Research; Sep2024, Vol. 15 Issue 5, p1510-1517, 8p