-
1مؤتمر
المؤلفون: Joe Anand, M. Clement, Martin, Nivetha, Clementking, Arockiasamy, Rani, S., Priyadharshini, Sujitha, Siva, S.
المصدر: 2023 International Conference on Information Management (ICIM) ICIM Information Management (ICIM), 2023 International Conference on. :121-125 Mar, 2023
Relation: 2023 International Conference on Information Management (ICIM)
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Historical Research in Marketing, 2024, Vol. 16, Issue 3, pp. 243-257.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Carroll, Lorrayne, Medley, Joe
المصدر: Review of Radical Political Economics; Sep2024, Vol. 56 Issue 3, p427-430, 4p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Presenting a Model of the Consequences of the Application of Artificial Intelligence and Machine Learning in Advertising and Sales. (English)
المؤلفون: حسین رحیمی کلور, رحیم محمدخانی
المصدر: Business Intelligence Management Studies; Summer2024, Vol. 12 Issue 48, p223-270, 48p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Vos, Tim P., Li, You
المصدر: Journalism History; 2024, Vol. 50 Issue 3, p203-226, 24p
مصطلحات موضوعية: PROMOTIONAL literature, ADVERTISING agencies, NEWSPAPER advertising, CONTENT analysis, ADVERTISERS
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Escandon-Barbosa, Diana, Salas-Paramo, Jairo
المصدر: Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism; 2024, Vol. 25 Issue 4, p1028-1042, 15p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Barnwell, R. Wixel, Collier, Joel, Shanahan, Kevin J.
المصدر: Journal of Advertising; Apr/May2023, Vol. 52 Issue 2, p193-210, 18p, 1 Chart, 2 Graphs
مصطلحات موضوعية: PRODUCT advertising, CONSUMER behavior, NOSTALGIA, ADVERTISING agencies, CONSUMERS
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Bilby, Julie, Koslow, Scott, Sasser, Sheila L.
المصدر: Journal of Advertising; Jan-Mar2023, Vol. 52 Issue 1, p57-74, 18p, 1 Diagram, 3 Charts, 6 Graphs
مصطلحات موضوعية: RISK aversion, PATRONAGE, ADVERTISING agencies, ADVERTISING campaigns, DECISION making
مصطلحات جغرافية: LONDON (England)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Parcell, Lisa Mullikin, Myers, Paul
المصدر: American Journalism; Summer2024, Vol. 41 Issue 3, p321-349, 29p
مصطلحات موضوعية: HOME economics, AWARENESS advertising, BUSINESSWOMEN, ADVERTISING agencies, CONSUMERS
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Maharani, Gita Ayu, Silvia, Atikah, Dwiandini, Afifah
المصدر: Eduvest: Journal Of Universal Studies; Apr2024, Vol. 4 Issue 4, p1962-1977, 16p
مصطلحات موضوعية: VIDEOCONFERENCING, BRAINSTORMING, ADVERTISING agencies, MEDIA studies