-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: AL-Dossary, Saeed A. (ORCID
0000-0002-2392-595X ), Almohayya, Bander M. (ORCID0000-0003-2798-8912 )المصدر: Psychology in the Schools. 2024 61(1):67-79.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Error of Measurement, Arabic, Test Construction, Special Education Teachers, Factor Analysis, Test Validity, Life Satisfaction, Depression (Psychology), Measures (Individuals), Symptoms (Individual Disorders), Gender Differences
Assessment and Survey Identifiers: Center for Epidemiologic Studies Depression Scale
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Gonçalves, GabrielaAff1, Aff2, AL-Dossary, Saeed A., Sousa, CátiaAff1, Aff2, IDs12144023046591_cor3
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 43(5):4255-4265
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ali, Amira Mohammed, Alkhamees, Abdulmajeed A.Aff2, IDs41598024601271_cor2, Hallit, SouheilAff3, Aff4, Al-Dwaikat, Tariq N., Khatatbeh, Haitham, Al-Dossary, Saeed A.
المصدر: Scientific Reports. 14(1)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: AL-Dossary, Saeed Abdullah
المصدر: International Education Studies. 2017 10(8):40-51.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Cheating, Student Behavior, Structural Equation Models, Behavior Theories, High School Students, Undergraduate Students, Predictor Variables, Student Attitudes, Foreign Countries, Questionnaires, Intention, Likert Scales, Moral Values, Incidence, Self Control, Multivariate Analysis
مصطلحات جغرافية: Saudi Arabia
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.