-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Schaefer, Mary Beth, Abrams, Sandra Schamroth, Kurpis, Molly, Abrams, Madeline, Abrams, Charlotte
المصدر: Middle Grades Review. Jun 2020 6(2).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
Descriptors: Disease Control, Distance Education, Teaching Methods, Educational Technology, Technology Uses in Education, Middle School Teachers, Middle School Students, Parent Role, Student Research, Mothers, Student Attitudes, Student Experience, COVID-19, Pandemics, School Closing
مصطلحات جغرافية: New York
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Rowsell, Jennifer (ORCID
0000-0002-9062-8859 ), Abrams, Sandra Schamroth (ORCID0000-0003-0535-9170 )المصدر: Anthropology & Education Quarterly. Sep 2022 53(3):280-297.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Abrams, Sandra Schamroth, Schaefer, Mary Beth, Ness, Daniel
المصدر: Journal of Media Literacy Education. 2019 11(2):79-94.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Abrams, Sandra Schamroth (ORCID
0000-0003-0535-9170 ), Van Eck, Richard N. (ORCID0000-0002-9826-9774 )المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy. Nov-Dec 2021 65(3):227-236.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
Descriptors: Video Games, Programming, Play, Libraries, Literacy
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Schaefer, Mary Beth, Abrams, Sandra Schamroth, Kurpis, Molly, Abrams, Charlotte, Abrams, Madeline
المصدر: English Teaching: Practice and Critique. 2021 20(2):261-274.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Schaefer, Mary Beth, Abrams, Sandra Schamroth, Kurpis, Molly, Abrams, Charlotte, Abrams, Madeline
المصدر: English Teaching: Practice & Critique, 2021, Vol. 20, Issue 2, pp. 261-274.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Keyonda, Abrams, Sandra Schamroth
المصدر: International Journal of Information and Learning Technology. 2019 36(2):104-123.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 20
Descriptors: Educational Games, Access to Computers, Disabilities, Federal Legislation, Civil Rights Legislation, Access to Education, Equal Education, Instructional Materials, Online Courses, Instructional Design, Aesthetics, Learner Engagement, Learning Motivation, Problem Solving, Barriers
Laws, Policies and Program Identifiers: Rehabilitation Act 1973, Americans with Disabilities Act 1990
-
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Abrams, Sandra Schamroth, Rowsell, Jennifer
المصدر: Journal on School Educational Technology. Jun-Aug 2011 7(1):7-13.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7