-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ramicic, M., Bonarini, A.
المصدر: IEEE Transactions on Cognitive and Developmental Systems IEEE Trans. Cogn. Dev. Syst. Cognitive and Developmental Systems, IEEE Transactions on. 14(2):485-496 Jun, 2022
-
2مؤتمر
المؤلفون: Chandra, Mahesh
المصدر: 2020 IEEE 15th International Conference on Industrial and Information Systems (ICIIS) Industrial and Information Systems (ICIIS), 2020 IEEE 15th International Conference on. :511-515 Nov, 2020
Relation: 2020 IEEE 15th International Conference on Industrial and Information Systems (ICIIS)
-
3مؤتمر
المؤلفون: Forsell, Martti, Roivainen, Jussi, Traff, Jesper Larsson
المصدر: 2020 IEEE International Parallel and Distributed Processing Symposium Workshops (IPDPSW) Parallel and Distributed Processing Symposium Workshops (IPDPSW), 2020 IEEE International. :577-586 May, 2020
Relation: 2020 IEEE International Parallel and Distributed Processing Symposium Workshops (IPDPSW)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Lloyd, Scott, Gokhale, Maya
المصدر: Computer. 48(8):18-25 Aug, 2015
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Matin Qanbarzade, Reza Rostami, Javad Hatami
المصدر: پژوهشهای کاربردی روانشناختی, Vol 12, Iss 1, Pp 59-81 (2021)
مصطلحات موضوعية: transcranial direct stimulation, active memory, reading function, dyslexic children, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Yoo, Junhee, Yoo, Sungjoo, Choi, Kiyoung
المصدر: IEEE Transactions on Computers IEEE Trans. Comput. Computers, IEEE Transactions on. 61(5):622-635 May, 2012
-
7كتاب إلكتروني
المساهمون: Vonk, Jennifer, editorAff1, Shackelford, Todd K., editorAff2
المصدر: Encyclopedia of Animal Cognition and Behavior. :50-50
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Tanaka, Chiaki, Yahagi, HayatoAff1, Aff2, Taniuchi, TohruAff1
المصدر: Learning & Behavior. 47(4):310-325
-
9كتاب إلكتروني
المساهمون: Zeigler-Hill, Virgil, editorAff1, Shackelford, Todd K., editorAff2
المصدر: Encyclopedia of Personality and Individual Differences. :37-37
-
10
المؤلفون: Eduardo Ribó
المصدر: SEDICI (UNLP)
Universidad Nacional de La Plata
instacron:UNLP
Perspectivas de Investigación en Educación Física 1(2), e011. (2022)
Memoria Académica (UNLP-FAHCE)
Universidad Nacional de La Plata. Facultad Humanidades y Ciencias de la Educación
instacron:UNLP-FAHCEمصطلحات موضوعية: Autoritarismo, Active memory, Teacher training, Formación Docente, Educación Física, Physical Education, Memoria, Derechos humanos, Human rights, Authoritarianism
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a826a2f80e89b397fcc8fe484ffab660
http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/151444