-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Mirjana Milovanović, Ivana Miljanović, Vesna Novaković
المصدر: STED Journal, Vol 4, Iss 2, Pp 64-77 (2022)
مصطلحات موضوعية: instagram, organic advertising methods, internet marketing, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Eman Alfaramawy, Tamer Abdellatif, Samar Abou Donia
المصدر: Journal of Architecture, Art & Humanistic Science, Vol 4, Iss 18, Pp 45-61 (2019)
مصطلحات موضوعية: visual dazzling, advertising methods, implausibility, Fine Arts, Architecture, NA1-9428
وصف الملف: electronic resource
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Turban, EfraimAff7, Outland, JonAff8, King, DavidAff9, Lee, Jae KyuAff10, Liang, Ting-PengAff11, Turban, Deborrah C.Aff12
المساهمون: Turban, EfraimAff1, Outland, JonAff2, King, DavidAff3, Lee, Jae KyuAff4, Liang, Ting-PengAff5, Turban, Deborrah C.Aff6
المصدر: Electronic Commerce 2018 : A Managerial and Social Networks Perspective. :361-401
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee Jian, Rashad Yazdanifard
المصدر: International Journal of Management, Accounting and Economics, Vol 2, Iss 6, Pp 595-608 (2015)
مصطلحات موضوعية: effectiveness, modern trend advertising methods, certain outcome, marketers, advertisers, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
5
-
6
المؤلفون: Idris Guessous, Chiranjeev Dash
المصدر: Journal of General Internal Medicine, Vol. 30, No 4 (2015) pp. 392-4
مصطلحات موضوعية: Male, Direct-to-consumer advertising, business.industry, Health Policy, Visitor pattern, Interrupted Time Series Analysis/methods, Control (management), Prostatic Hyperplasia, Interrupted Time Series Analysis, Advertising, Direct-to-Consumer Advertising, Direct-to-Consumer Advertising/methods, Editorial, Internal Medicine, Humans, Medicine, Prostatic Hyperplasia/drug therapy, business, ddc:613
-
7
المؤلفون: Sevšek, Boris
المساهمون: Milfelner, Borut
المصدر: Maribor
مصطلحات موضوعية: načrt oglaševanja, Moderne metode oglaševanja, guerrilla marketing, advertising plan, gverilski marketing, B2B, Modern advertising methods, udc:659.1
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::d6b52bd8a043f839961866f86dff8a9c
https://dk.um.si/Dokument.php?id=71888&dn= -
8
المؤلفون: Marjanović, Dragan
المساهمون: Šprajc, Polona
المصدر: Maribor
مصطلحات موضوعية: tradicionalno oglaševanje, trends, online advertising, spletno oglaševanje, online marketing tools, traditional advertising methods, spletna orodja, internet, trendi
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::110d031800878ea438e57af3d9fbe394
https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/7229459?lang=sl -
9
المؤلفون: Timoshova, Olha Yevhenivna
مصطلحات موضوعية: advertisement, ефективність, средства маркетинга, sms-повідомлення, sms-сообщение, эффективность, effectiveness, методы рекламы, interactive marketing, advertising methods, sms-advertising, засоби маркетингу, sms-реклама, интерактивный маркетинг, методи реклами, інтерактивний маркетинг, marketing tools, sms-message
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2001::5854000867c12d9cb5ab323509471b9d
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32766 -
10
المؤلفون: Schilla, Ondřej
المساهمون: Surynek, Alois, Fischerová, Martina
مصطلحات موضوعية: Maslow's hierarchy of needs, advertising methods, Maslowova pyramida potřeb, reklamní metody, advertising message, EFFIE, reklamní sdělení
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::d255e0103ba36fb2d564123e9b5e5440
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-163950