-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahmadova, Emiliya, Aliyev, Khatai
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2020, Vol. 12, Issue 1, pp. 55-69.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahmadova, Emiliya, Nabiyeva, Ayan
المصدر: Journal of Islamic Marketing; 2024, Vol. 15 Issue 2, p314-337, 24p
-
3دورية
المؤلفون: Ahmadova, Emiliya, Nabiyeva, Ayan
المصدر: Journal of Islamic Marketing; June 2023, Vol. 15 Issue: 2 p314-337, 24p
-
4
المؤلفون: AHMADOVA, Emiliya
المصدر: Volume: 23, Issue: 1 333-346
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisiمصطلحات موضوعية: Social, Azerbaijan,destination image,destination branding,cognitive model,conative model, Sosyal
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e74ef9c1ddf5a5b33bd731bbb976530f
http://acikerisim.sdu.edu.tr/xmlui/handle/123456789/50535 -
5دورية
المؤلفون: Ahmadova, Emiliya, Aliyev, Khatai
المصدر: Journal of Islamic Marketing; December 2019, Vol. 12 Issue: 1 p55-69, 15p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: AHMADOVA, Emiliya
المصدر: Journal of Suleyman Demirel University Institute of Social Sciences; 2017, Vol. 29 Issue 4, p242-257, 16p
مصطلحات موضوعية: ISLAM & business, MARKETING (Islamic law), BRANDING (Marketing), CONSUMER goods, ISLAMIC countries, RELIGION
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: AHMADOVA, Emiliya
المصدر: Journal of Suleyman Demirel University Institute of Social Sciences; 2016 Special Issue, p242-257, 16p
مصطلحات موضوعية: MARKETING research, ISLAMIC fundamentalism, CONSUMER research, MUSLIMS, ISLAMIC law