-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ozkan, OktayAff1, IDs11356023273501_cor1, Khan, Nasir, Ahmed, Maiyra
المصدر: Environmental Science and Pollution Research. 30(28):72207-72223
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, Yanqi, Ahmed, MansooraAff2, IDs11356023270033_cor2, Raza, Syed Ali, Ahmed, Maiyra
المصدر: Environmental Science and Pollution Research. 30(24):65900-65915
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Raza, Syed AliAff1, IDs1135602223549w_cor1, Qamar, Sara, Ahmed, Maiyra
المصدر: Environmental Science and Pollution Research. 30(8):20746-20764
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Raza, Syed Ali, Sharif, Arshian, Kumar, Satish, Ahmed, Maiyra
المصدر: In International Review of Financial Analysis November 2023 90
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Jingpeng, Li, Ullah, AsadAff2, IDs11356022223018_cor2, Raza, Syed Ali, Ahmed, Maiyra
المصدر: Environmental Science and Pollution Research. 30(1):2218-2232
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Raza, Syed Ali, Qazi, Zubaida, Qazi, Wasim, Ahmed, Maiyra
المصدر: Journal of Applied Research in Higher Education, 2021, Vol. 14, Issue 4, pp. 1603-1622.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Raza, Syed Ali (ORCID
0000-0002-2455-6922 ), Qazi, Zubaida, Qazi, Wasim, Ahmed, Maiyra (ORCID0000-0003-2300-4744 )المصدر: Journal of Applied Research in Higher Education. 2022 14(4):1603-1622.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 20
Descriptors: Electronic Learning, Higher Education, COVID-19, Pandemics, Learning Management Systems, Student Attitudes, College Students, Intention, Student Motivation, Social Isolation, Foreign Countries, Social Influences
مصطلحات جغرافية: Pakistan
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Guoyan, Sun, Khaskheli, AsadullahAff2, IDs11356021167211_cor2, Raza, Syed Ali, Ahmed, Maiyra
المصدر: Environmental Science and Pollution Research. 29(11):16066-16081
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Raza, Syed Ali *, Ahmed, Maiyra, Aloui, Chaker
المصدر: In Research in International Business and Finance October 2022 61
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Jiang, Yushi, Khaskheli, AsadullahAff1, Raza, Syed AliAff2, Qureshi, Muhammad Asif, Ahmed, Maiyra
المصدر: Environmental Science and Pollution Research. 28(11):13323-13339