-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Aasim, MuhammadAff1, IDs0034402411269z_cor1, Akin, Fatma, Ali, Seyid Amjad
المصدر: Journal of Plant Growth Regulation. 43(7):2340-2359
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Aydin-Gunbatar, SevgiAff1, IDs11165023101470_cor1, Kaplan, Neslihan, Akin, Fatma Nur
المصدر: Research in Science Education. 54(3):475-497
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: AKIN, Fatma Ahu
المصدر: In Journal of Molecular Structure 15 July 2024 1308
-
4دورية أكاديمية
المصدر: In Journal of Molecular Structure 5 May 2024 1303
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Aasim, MuhammadAff1, IDs1229802301282z_cor1, Akin, Fatma, Ali, Seyid Amjad, Taskin, Mehmet Burak, Colak, Muslume Sevba, Khawar, Khalid Mahmood
المصدر: Physiology and Molecular Biology of Plants: An International Journal of Functional Plant Biology. 29(2):289-304
-
6دورية أكاديمية
المصدر: In Auris Nasus Larynx December 2023 50(6):854-858
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Aydin-Gunbatar, Sevgi (ORCID
0000-0003-4707-1677 ), Akin, Fatma Nur (ORCID0000-0002-1891-667X )المصدر: Chemistry Education Research and Practice. Jan 2022 23(1):137-158.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 22
Descriptors: Preservice Teachers, Science Education, Chemistry, Concept Teaching, Pedagogical Content Knowledge, Knowledge Level, Transformative Learning, Assessment Literacy, Competence, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Turkey
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Akin, Fatma Nur (ORCID
0000-0002-1891-667X ), Uzuntiryaki-Kondakci, Esen (ORCID0000-0003-1018-8505 )المصدر: Chemistry Education Research and Practice. Jan 2018 19(1):80-105.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 26
Descriptors: Pedagogical Content Knowledge, Chemistry, Science Instruction, Science Teachers, Beginning Teachers, Experienced Teachers, Qualitative Research, Case Studies, Semi Structured Interviews, Grounded Theory, Teacher Education, Teacher Education Programs, Scientific Concepts, Misconceptions, Self Efficacy, Research Methodology, Grade 11, Secondary School Students, Secondary School Science, Observation