-
1دورية
المؤلفون: Al-Qallaf, Charlene L., Al-Mutairi, Afaf S. R.
المصدر: Electronic library, 2016; v.34 n.3:p.522-547
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Alajmi, Bibi M., Al-Qallaf, Charlene L.
المصدر: Global Knowledge, Memory and Communication, 2021, Vol. 71, Issue 4/5, pp. 274-292.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Al-Qallaf, Charlene L.
المصدر: Global Knowledge, Memory and Communication, 2018, Vol. 68, Issue 3, pp. 223-241.
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Librarianship and Information Science. Mar 2012 44(1):36-46.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
Descriptors: Undergraduate Students, Library Personnel, Measures (Individuals), Factor Analysis, Foreign Countries, Library Services, Anxiety, Higher Education, Biological Sciences, Information Technology, Semitic Languages, Reliability, Scores, Research Libraries
مصطلحات جغرافية: Kuwait
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Alajmi, Bibi M., Al-Qallaf, Charlene L.
المصدر: Journal of Library Administration; Oct2018, Vol. 58 Issue 7, p645-673, 29p, 1 Black and White Photograph, 1 Diagram, 8 Charts
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Al-Qallaf, Charlene L.1 (AUTHOR), Aljiran, Munirah A.2 (AUTHOR)
المصدر: International Information & Library Review. Jul2022, Vol. 54 Issue 3, p225-241. 17p.
مصطلحات موضوعية: *Information literacy, *Information skills, *Information literacy education, High school students, Higher education
مصطلحات جغرافية: Kuwait
الشركة/الكيان: Gulf Cooperation Council
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Al-Qallaf, Charlene L.
المصدر: Scientometrics: An International Journal for all Quantitative Aspects of the Science of Science, Communication in Science and Science Policy. March 2003 56(3):369-382
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Anwar, Mumtaz A *, Al-Kandari, Noriah M, Al-Qallaf, Charlene L
المصدر: In Library and Information Science Research 2004 26(2):266-283
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: AL-QALLAF, CHARLENE L., AL-AZMI, HOWAYA M.
المصدر: In International Information and Library Review 2002 34(4):289-308
-
10دورية
المؤلفون: Alajmi, Bibi M., Al-Qallaf, Charlene L.
المصدر: Global Knowledge, Memory and Communication; July 2021, Vol. 71 Issue: 4-5 p274-292, 19p