-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ilaria Grazzani, Baiba Martinsone, Celeste Simoes, Valeria Cavioni, Elisabetta Conte, Veronica Ornaghi, Alessandro Pepe
المصدر: International Journal of Emotional Education, Vol 16, Iss 1, Pp 70-87 (2024)
مصطلحات موضوعية: sectrs, sel, social and emotional competence, assessment tool, teachers., Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Eleonora Farina, Alessandro Pepe
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: well-being, alexithymia, self-representation metaphors, adolescents, mixed-method, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: teachers' burnout, perceived stress, emotional competence, work engagement, structural equation modeling, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Valeria Cavioni, Elisabetta Conte, Ilaria Grazzani, Veronica Ornaghi, Carmel Cefai, Christopher Anthony, Stephen N. Elliott, Alessandro Pepe
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: social skills improvement system SEL brief scales, social and emotional learning, measurement invariance, gender invariance, children, adolescents, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Alessandro Pepe, Eleonora Farina
المصدر: Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2045-2322
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Alessandro Pepe
المصدر: img journal, Iss 6, Pp 166-179 (2022)
مصطلحات موضوعية: image-based research, vulnerable population, mixed-methods, participatory research, Psychology, BF1-990, Visual arts, N1-9211
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Federica Pallavicini, Eleonora Orena, Simona di Santo, Luca Greci, Chiara Caragnano, Paolo Ranieri, Costanza Vuolato, Alessandro Pepe, Guido Veronese, Stefano Stefanini, Federica Achille, Antonios Dakanalis, Luca Bernardelli, Francesca Sforza, Angelo Rossini, Carlo Caltagirone, Sara Fascendini, Massimo Clerici, Giuseppe Riva, Fabrizia Mantovani
المصدر: Trials, Vol 23, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
مصطلحات موضوعية: Virtual reality, Stress, Anxiety, Psychoeducation, Relaxation, Healthcare workers, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1745-6215
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ilaria Grazzani, Baiba Martinsone, Celeste Simoes, Valeria Cavioni, Elisabetta Conte, Veronica Ornaghi, Alessandro Pepe
المصدر: International Journal of Emotional Education. 2024 16(1):70-87.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
-
9دورية أكاديمية
المصدر: JMIR Serious Games, Vol 10, Iss 4, p e35000 (2022)
مصطلحات موضوعية: Information technology, T58.5-58.64, Public aspects of medicine, RA1-1270
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Elisa Brazzelli, Alessandro Pepe, Ilaria Grazzani
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: prosocial behaviors, emotion knowledge, language ability, theory of mind, toddlerhood, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource