-
1تقرير
المؤلفون: Rosenblum, L. Penny, Hong, Sunggye, Amato, Sheila
المصدر: Journal of Visual Impairment & Blindness. Jul-Aug 2013 107(4):274-285.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Foreign Countries, Manipulative Materials, Teacher Education, Blindness, Partial Vision, Teaching Methods, Measures (Individuals), Teacher Surveys, Demography, Mathematics Skills, Teacher Attitudes, Mathematics Teachers
مصطلحات جغرافية: Canada, United States
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Amato, Sheila, Hong, Sunggye, Rosenblum, L. Penny
المصدر: Journal of Visual Impairment & Blindness. Jul-Aug 2013 107(4):262-272.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
Descriptors: Foreign Countries, Manipulative Materials, Blindness, Partial Vision, Teacher Surveys, Mathematics Skills, Elementary School Students, Elementary School Teachers, Instructional Effectiveness, Measures (Individuals), High Stakes Tests, Individualized Education Programs, Teaching Methods
مصطلحات جغرافية: Canada, United States
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Rosenblum, L. Penny, Amato, Sheila
المصدر: Journal of Visual Impairment and Blindness. Aug 2004 98(8):484-498.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 25
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Derrick W., Amato, Sheila
المصدر: Journal of Visual Impairment & Blindness. May 2012 106(5):299-304.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Amato, Sheila
المصدر: Journal of Visual Impairment & Blindness. Apr 2003 97(4):240-243.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 4
Descriptors: Blindness, Braille, Course Descriptions, Course Evaluation, Secondary Education, Special Classes, Technology
Journal Code: CIJOCT2003
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Amato, Sheila
المصدر: Journal of Visual Impairment & Blindness. Mar 2002 96(3):143-153.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
Descriptors: Academic Standards, Blindness, Braille, Course Content, Evaluation Criteria, Knowledge Base for Teaching, Postsecondary Education, Surveys, Teacher Competencies, Teacher Education Programs, Visual Impairments
Journal Code: CIJAUG2002
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Penny Rosenblum, L., Sunggye Hong, Amato, Sheila
المصدر: Journal of Visual Impairment & Blindness; Jul/Aug2013, Vol. 107 Issue 4, p274-285, 12p