-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Zahoor Ur Rehman, Noor Aslinda Abu Seman, Amran Harun
المصدر: Journal of International Business, Economics and Entrepreneurship, Vol 8, Iss 2, Pp 71-78 (2023)
مصطلحات موضوعية: sdgs, level of purchase intention, green products, malaysian consumers, descriptive analysis, Business, HF5001-6182, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Muhamad Izaidi Ishak, Amran Harun
المصدر: International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage, Vol 11, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: religious tourism, online consumer reviews, review valence, sales performance, Philosophy. Psychology. Religion, Philosophy of religion. Psychology of religion. Religion in relation to other subjects, BL51-65
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Aini Muslim, Amran Harun
المصدر: International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage, Vol 10, Iss 3 (2022)
مصطلحات موضوعية: halal tourism, islamic tourism, muslim tourists, non-muslim tourists, Philosophy. Psychology. Religion, Philosophy of religion. Psychology of religion. Religion in relation to other subjects, BL51-65
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Amran Harun, Muliati Mahmud, Bestoon Othman, Raman Ali, Darbaz Ismael
المصدر: Management Science Letters, Vol 10, Iss 1, Pp 13-28 (2020)
مصطلحات موضوعية: Counterfeit, Repeat purchase, Demographic, Past purchase, Materialism, Social, Economic factor, Business records management, HF5735-5746
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Amran Harun, Wann Huzida Roza Husin
المصدر: KOME: An International Journal of Pure Communication Inquiry, Vol 7, Iss 2, Pp 104-127 (2019)
مصطلحات موضوعية: Communication. Mass media, P87-96
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Aini Muslim, Amran Harun, Darbaz Ismael, Bestoon Othman
المصدر: Management Science Letters, Vol 10, Iss 1, Pp 1-12 (2019)
مصطلحات موضوعية: Social Media, Interactions, Sharing of Content, Attitudes, Behavioral Intentions, Booking Decision, Electronic Word of Mouth, Business records management, HF5735-5746
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Dayang Haryani Diana Ag. Damit, Amran Harun, David Martin, Baban Jabbar Othman, Bestoon Othman, Halim Ahmad
المصدر: Management Science Letters, Vol 9, Iss 12, Pp 2029-2038 (2019)
مصطلحات موضوعية: Non-Muslim consumer, Attitude, subjective norm, Perceived behavioural control, Repurchase intention, halal food, Business records management, HF5735-5746
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديميةThe impact of Umrah service quality on customer satisfaction towards Umrah travel agents in Malaysia
المؤلفون: Bestoon Othman, Amran Harun, Wirya Rashid, Raman Ali
المصدر: Management Science Letters, Vol 9, Iss 11, Pp 1763-1772 (2019)
مصطلحات موضوعية: Umrah travel, Service quality, Customer satisfaction, Malaysia, Business records management, HF5735-5746
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Bestoon Abdulmaged Othman, Amran Harun, Wirya Najm Rashid, Safdar Nazeer, Abdul Wahid Mohd Kassim, Kadhim Ghaffar Kadhim
المصدر: Management Science Letters, Vol 9, Iss 6, Pp 865-876 (2019)
مصطلحات موضوعية: Customer loyalty, Service marketing mix, Umrah travel agents, Malaysia, Business records management, HF5735-5746
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Amran Harun, Aini Muslim, Dzunnur Dzail, Bestoon Othman
المصدر: International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage, Vol 8, Iss 4 (2020)
مصطلحات موضوعية: Umrah industry, star rating, Umrah services, religious tourism, consumer perspective, Philosophy. Psychology. Religion, Philosophy of religion. Psychology of religion. Religion in relation to other subjects, BL51-65
وصف الملف: electronic resource