-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hjørringgaard, Karina, Andersen, Poul Houman
المصدر: Supply Chain Management: An International Journal, 2024, Vol. 29, Issue 5, pp. 821-834.
-
2
المؤلفون: Andersen, Poul Houman, Åberg, Susanne, 1971, Bujac, Andreea
المصدر: Industrial Marketing Management. 115:526-538
مصطلحات موضوعية: B2B branding, Corporate sustainable brand identity work, Network embeddedness
وصف الملف: electronic
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hamdan, Hasan A. M.Aff1, IDs1066902309908z_cor1, de Boer, Luitzen, Andersen, Poul HoumanAff1, Aff2
المصدر: Environment Systems and Decisions: Formerly The Environmentalist. 43(3):472-488
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Christensen, Jesper LindgaardAff3, Andersen, Poul HoumanAff3
المساهمون: Patterson, Mark W., editorAff1, Hoalst-Pullen, Nancy, editorAff2
المصدر: The Geography of Beer : Policies, Perceptions, and Place. :89-100
-
5
المصدر: Industrial Marketing Management. 91:621-626
مصطلحات موضوعية: INNOVATION, FIELDS
وصف الملف: print
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Kragh, Hanne, Ellegaard, Chris, Andersen, Poul Houman
المصدر: In Journal of Purchasing and Supply Management March 2022 28(2)
-
7دورية أكاديمية
المصدر: In Industrial Marketing Management January 2022 100:49-61
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Hamdan, Hasan A.M. *, Andersen, Poul Houman, de Boer, Luitzen
المصدر: In Sustainable Cities and Society May 2021 68
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Andersen, Poul Houman, Åberg, Susanne
المصدر: In Journal of Cleaner Production 25 January 2021 281
-
10
المؤلفون: Andersen, Poul Houman, Dubois, Anna, 1962, Lind, Frida, 1975
المصدر: Journal of Business and Industrial Marketing. 33(4):539-549
مصطلحات موضوعية: Single-case research, Business-to-business marketing, Process validation, Qualitative research, Quality criteria
وصف الملف: electronic