-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Jaeyeon (Jae) Chung, Yu Ding, Ajay Kalra, Amna Kirmani, Andrew T Stephen, Sarah G Moore
المصدر: Journal of Consumer Research Inc., Journal of Consumer Research. 50(4):683-703
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Giovanni Luca Cascio Rizzo, Jonah Berger, Matteo De Angelis, Rumen Pozharliev, Andrew T Stephen, Jacob Goldenberg
المصدر: Journal of Consumer Research Inc., Journal of Consumer Research. 50(4):810-825
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Shiri Melumad, Andrew T Stephen, David Dubois
المصدر: Journal of Consumer Research Inc., Journal of Consumer Research. 50(3):533-553
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Grant Packard, Jonah Berger, Reihane Boghrati, Andrew T Stephen, David Dubois
المصدر: Journal of Consumer Research Inc., Journal of Consumer Research. 50(3):645-660
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Laura Schrier Rifkin, Colleen P Kirk, Canan Corus, J Jeffrey Inman, Andrew T Stephen, Sarah G Moore
المصدر: Journal of Consumer Research Inc., Journal of Consumer Research. 50(2):382-404
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Dominik M Piehlmaier, J Jeffrey Inman, Andrew T Stephen
المصدر: Journal of Consumer Research Inc., Journal of Consumer Research. 50(2):426-446
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Chris Hydock, Luc Wathieu, Andrew T Stephen, Brent McFerran
المصدر: Journal of Consumer Research Inc., Journal of Consumer Research. 50(3):447-467
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ann Kronrod, Ivan Gordeliy, Jeffrey K Lee, J Jeffrey Inman, Andrew T Stephen
المصدر: Journal of Consumer Research Inc., Journal of Consumer Research. 50(2):405-425
-
9
المؤلفون: Gregory J. Clark, Felipe Thomaz, Andrew T. Stephen
مصطلحات موضوعية: Numerical Analysis, Algebra and Number Theory, Discrete Mathematics and Combinatorics, Geometry and Topology
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c72de28fc0f936be045b9304e428e4db
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:d3b27d71-6a88-45fc-9d8e-3c09ec326021 -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: David A. Schweidel, Yakov Bart, J. Jeffrey Inman, Andrew T. Stephen, Barak Libai, Michelle Andrews, Ana Babić Rosario, Inyoung Chae, Zoey Chen, Daniella Kupor, Chiara Longoni, Felipe Thomaz
المصدر: Springer, Journal of the Academy of Marketing Science. 50(6):1257-1276