-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sofia Asonitou, Androniki Kavoura
المصدر: Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, Vol 44, Iss 4, Pp 65-78 (2019)
مصطلحات موضوعية: accounting education, technology, developing professional skills, social media, entrepreneurship, Economics as a science, HB71-74, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Elen Makarona, Androniki Kavoura
المصدر: Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, Vol 42, Iss 2, Pp 15-26 (2019)
مصطلحات موضوعية: academic entrepreneurship, innovation, entrepreneurship education, restructuring of academic curricula, Economics as a science, HB71-74, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Androniki Kavoura, Tuula Andersson
المصدر: Library Review, 2016, Vol. 65, Issue 3, pp. 185-205.
-
4دورية أكاديمية
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Androniki Kavoura, Aikaterini Stavrianeas
المساهمون: Professor Marios Sotiriadis and Dr Alexandros Apostolakis
المصدر: EuroMed Journal of Business, 2015, Vol. 10, Issue 3, pp. 360-374.
-
6
-
7
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Arabela Briciu, Victor-Alexandru Briciu, Androniki Kavoura
المصدر: MDPI, Sustainability. 12(13):1-17
-
9
المصدر: International Journal of Computational Methods in Heritage Science. 3:1-17
مصطلحات موضوعية: Software, Multimedia, Computer science, business.industry, 0502 economics and business, 05 social sciences, 050211 marketing, business, computer.software_genre, Destination image, computer, 050212 sport, leisure & tourism
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2cc311222ba9878564491f8086e0d8bb
https://doi.org/10.4018/ijcmhs.2019070101 -
10
المؤلفون: Androniki Kavoura, Eleni Makarona
المصدر: Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era ISBN: 9783030661533
مصطلحات موضوعية: Coronavirus disease 2019 (COVID-19), business.industry, Excellence, Economic sector, media_common.quotation_subject, Political science, Public relations, business, Socioeconomic status, SWOT analysis, media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::942fbc2de673addee295dd9abf2b686f
https://doi.org/10.1007/978-3-030-66154-0_21