-
1كتاب إلكتروني
-
2كتاب إلكتروني
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Haufe, Chris, author
المصدر: Fruitfulness : Science, Metaphor, and the Puzzle of Promise, 2024.
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Haufe, Chris, author
المصدر: Fruitfulness : Science, Metaphor, and the Puzzle of Promise, 2024.
-
5كتاب إلكتروني
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Hazlett, Allan
المساهمون: Hazlett, Allan
المصدر: The Epistemology of Desire and the Problem of Nihilism.
-
7رسالة جامعية
المؤلفون: Xiao, Ping
المساهمون: University/Department: Universitat Pompeu Fabra. Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions
مرشدي الرسالة: Blat, Josep
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Computational Creativity, Creative System, Advertising, Idea, Ideation, Idea Template, Pictorial Advertisement, Advertising Image, Metaphor, Aptness, Connotation, Imageability, Clustering, Salience Imbalance, Secondary Properties, Semantic Relatedness, Creatividad Computacional, Sistema Creativo, Publicidad, Imagen Publicitaria, Metáfora, Aptitud, Generación de Metáforas, Connotación, Agrupación, Desbalance de Prominencia, Propiedades Segundarias, Similitud Semántica, Creativitat Computacional, Sistema Creatiu, Publicitat, Publicitat Pictòrica, Imatge Publicitària, Metàfora, Generació de Metàfora, Connotació, Agrupació, Desequilibri de Prominència, Propietats Secundàries, Similitud Semàntica
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/283093
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Lau, Tony Tsz FungAff1, IDs1140602300696z_cor1
المصدر: Philosophia: A Global Journal of Philosophy. 51(5):2589-2602
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Liz Gutiérrez, Antonio ManuelAff1, IDs10516022096440_cor1
المصدر: Axiomathes: Global Philosophy. 32(Suppl 3):947-970
-
10كتاب إلكتروني