-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Francesca M. Ciampa
المصدر: Journal of Higher Education Outreach and Engagement. 2024 28(2):137-166.
Peer Reviewed: Y
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Brian Vetruba, David Faust
المصدر: portal: Libraries and the Academy. 2024 24(3):487-517.
Peer Reviewed: Y
-
3وثيقة رسمية
المصدر: US Government Accountability Office. 2023.
Peer Reviewed: N
Laws, Policies and Program Identifiers: Higher Education Act 1965
-
4دورية أكاديمية
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Andrea Arce-Trigatti, Ada Haynes, Jacob Kelley
المصدر: Thresholds in Education. 2023 46(3):466-479.
Peer Reviewed: Y
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Baker, Vicki L., Walling, Carrie Booth
المصدر: Journal of Community Engagement and Higher Education. 2023 15(1):23-36.
Peer Reviewed: Y
-
7كتاب
المصدر: Teachers College Press. 2024.
Peer Reviewed: N
-
8تقرير
المصدر: National Association of Scholars. 2022.
Peer Reviewed: N
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The Divide between Lithuanian Intellectuals on the Geopolitical Thesis of the „Return to the West": Applying Heidegger's Perspective of Ontological Anxiety. (English)
المؤلفون: KAVALIAUSKAS, TOMAS
المصدر: Logos: A Journal, of Religion, Philosophy Comparative Cultural Studies & Art (08687692); 2024, Issue 120, p123-134, 12p
مصطلحات موضوعية: RUSSIAN armed forces, ONTOLOGICAL security, EXISTENTIALISM, AREA studies, ANXIETY
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Nielsen, Simon K., Johannsen, Niels N.
المصدر: Praehistorische Zeitschrift; Sep2024, Vol. 99 Issue 2, p529-590, 62p
مصطلحات موضوعية: INTERMENT, AREA studies, TOMBS, RITUAL, PENINSULAS, MASS burials