-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ates, N. Tayyibe, Ari, Gökhan
المصدر: African Educational Research Journal. Apr 2022 10(2):94-106.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Semantics, Phrase Structure, Preschool Children, Nouns, Age Differences, Morphology (Languages), Oral Language, Associative Learning, Turkish, Native Language, Figurative Language, Foreign Countries, Vocabulary Development, Language Acquisition, Observation, Video Technology, Discourse Analysis, Teacher Student Relationship, Peer Relationship, Researchers, Interpersonal Relationship, Parent Child Relationship, Verbs, Computer Assisted Testing
مصطلحات جغرافية: Turkey
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ates, N. Tayyibe
المصدر: International Journal of Education and Literacy Studies. 2022 10(4):139-152.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Phrase Structure, Turkish, Language Usage, Native Speakers, Word Frequency, Syntax, Linguistic Input, Semantics, Pragmatics, Classification, Novels, Story Telling, Figurative Language, Literacy, Native Language, Second Language Learning, Second Language Instruction, Content Analysis, Computational Linguistics, Fairy Tales, Reading Materials, Verbs
-
3مؤتمر
المؤلفون: Atli, A.V., Gullu, M.K., Erturk, S., Karson, A., Ates, N.
المصدر: 2007 IEEE 15th Signal Processing and Communications Applications Signal Processing and Communications Applications, 2007. SIU 2007. IEEE 15th. :1-4 Jun, 2007
Relation: 2007 IEEE 15th Signal Processing and Communications Applications
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.