-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Loong, Chue KahAff9
المساهمون: Casero-Ripollés, Andreu, Series EditorAff1, Barredo Ibáñez, Daniel, Series EditorAff2, Park, Han Woo, Series EditorAff3, Khan, Intakhab Alam, Series EditorAff4, Wekke, Ismail Suardi, Series EditorAff5, Birkök, Mehmet Cüneyt, Series EditorAff6, Striełkowski, Wadim, Series EditorAff7, Zhang, Quan, editorAff8
المصدر: Proceedings of the Pacific-Rim Objective Measurement Symposium (PROMS 2023). 23:217-230
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Xie, FangAff1, IDs1021202200631y_cor1, Yang, Yan, Xiao, Cong
المصدر: European Journal of Psychology of Education: A Journal of Education and Development. 38(2):695-708
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Mostafa Habibi Khouzani, Abolfazl Tehranian, Mohammad Hassan Behzadi, Seyyed Hassan Alamolhodaei
المصدر: Iranian Evolutionary Educational Psychology Journal, Vol 5, Iss 2, Pp 119-133 (2023)
مصطلحات موضوعية: mathematical learning disabilities (mld), attitude towards mathematics, game-based therapy, math performance, cognitive rehabilitation, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Damla Koç, Aysun Nüket Elçi
المصدر: Journal of Pedagogical Research, Vol 6, Iss 4, Pp 111-129 (2022)
مصطلحات موضوعية: pre-service primary school teachers, problem solving, mathematical modeling, attitude towards mathematics, Education, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Tomasz Knopik, Urszula Oszwa
المصدر: Multidisciplinary Journal of School Education, Vol 12, Iss 1 (23) (2023)
مصطلحات موضوعية: SDT, mathematical education, attitude towards mathematics, emotional/social competence, mathematical achievements, Education
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Regie R. Naungayan
المصدر: Puissant, Vol 3, Pp 395-407 (2022)
مصطلحات موضوعية: attitude towards mathematics, mathematics achievement, secondary schools, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Bolema: Boletim de Educação Matemática. May 2021 35(70)
مصطلحات موضوعية: Attitude towards Mathematics, effective Mathematics teaching practices, Mathematics learning, Rwandan schools
وصف الملف: text/html
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Tevfik Küçükalioğlu, Güler Tuluk
المصدر: Athens Journal of Education, Vol 8, Iss 3, Pp 221-238 (2021)
مصطلحات موضوعية: mathematical achievement, attitude towards mathematics, teachers’ self-efficacy, leadership styles of teachers, Education
وصف الملف: electronic resource
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Di Martino, PietroAff11
المساهمون: Kaiser, Gabriele, Series EditorAff1, Sriraman, Bharath, Series EditorAff2, Aff10, d'Ambrosio, Ubiratan, Editorial Board MemberAff3, Cai, Jinfa, Editorial Board MemberAff4, Forgasz, Helen, Editorial Board MemberAff5, Kilpatrick, Jeremy, Editorial Board MemberAff6, Knipping, Christine, Editorial Board MemberAff7, Kwon, Oh Nam, Editorial Board MemberAff8, Chamberlin, Scott A., editorAff9
المصدر: Affect in Mathematical Modeling. :219-234
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Erdogan, AbdulkadirAff1, Yemenli, EsraAff2
المصدر: Asia Pacific Education Review. 20(1):37-52