-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Bosompim, Yaa, Aultman, JulieAff1, Aff2, IDs10730024095247_cor2, Pope, John
المصدر: HEC Forum: HealthCare Ethics Committee Forum: An Interprofessional Journal on Healthcare Institutions' Ethical and Legal Issues. :1-17
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Yozwiak, Daniel, McGuire, Tanner, Aultman, Julie M.Aff1, IDs41649021001840_cor3
المصدر: Asian Bioethics Review. 14(1):9-23
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: McGuire, Tanner, Yozwiak, Daniel, Aultman, Julie M.
المصدر: Asian Bioethics Review. 13(4):375-399
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Aultman, Julie M., Zaaeed, Najah, Payton, Colleen, DiVito, Brittany, Holland, Tim, Atem, Jacob
المصدر: Ethics & Human Research; Jul2024, Vol. 46 Issue 4, p2-16, 15p
مصطلحات موضوعية: REFUGEE children, MINORS, REFUGEES, RESEARCH ethics
الشركة/الكيان: NATIONAL Institutes of Health (U.S.)
-
5دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Health Governance, 2020, Vol. 25, Issue 3, pp. 223-233.
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Whiting, Ellen, Wear, Delese, Aultman, Julie M., Zupp, Laurie
المصدر: Journal for Learning through the Arts. 2012 8(1).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: Small Group Instruction, Medical Education, Humanities Instruction, Reflection, Medical School Faculty, Faculty Development, Interviews, Focus Groups, Teacher Attitudes, Teaching Experience
مصطلحات جغرافية: Ohio
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Falletta, Lynn, Hamilton, Kelsey, Fischbein, Rebecca, Aultman, Julie, Kinney, Beth, Kenne, Deric
المصدر: In Child Abuse & Neglect May 2018 79:125-135
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Aultman, Julie M.Aff1, Piatt, Elizabeth, Piatt, Jason
المصدر: Humanities and Social Sciences Communications. 7(1)
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Whiting, Ellen, Wear, Delese, Aultman, Julie M, Zupp, Laurie
المصدر: Journal for Learning through the Arts. 8(1)
مصطلحات موضوعية: educational research, reflection, reflective practice, faculty as learner, medical humanities instruction, teaching motivation, rewards of teaching, teaching as faculty development, small group instruction, professional identity development, Curriculum and Instruction
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/5381g6c9