-
1تقرير
المؤلفون: Michael Griffith, Dion Burns, Learning Policy Institute
المصدر: Learning Policy Institute. 2024.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
Sponsoring Agency: W.K. Kellogg Foundation
Raikes FoundationDescriptors: Educational Vouchers, Educational Finance, Scholarships, Empowerment, Special Needs Students, Public Schools, Expenditures, Enrollment, Costs, State Aid, Elementary Secondary Education
مصطلحات جغرافية: Arizona
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Steve Haberlin, Rebecca W. Burns
المصدر: Journal of Educational Supervision. 2024 7(1):24-44.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 22
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Apostolos Koutropoulos (ORCID
0000-0001-7571-1796 ), Bonnie Stewart (ORCID0000-0001-9576-1037 ), Lenandlar Singh (ORCID0000-0002-8550-4237 ), Sandra Sinfield (ORCID0000-0003-0484-7623 ), Tom Burns (ORCID0000-0003-1280-0104 ), Sandra Abegglen (ORCID0000-0002-1582-9394 ), Keith Hamon, Sarah Honeychurch (ORCID0000-0002-9931-6827 ), Aras Bozkurt (ORCID0000-0002-4520-642X )المصدر: Journal of Interactive Media in Education. 2024 2024(1).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
-
4تقرير
المؤلفون: Burns, Matthew X., Liu, Chenxu, Stein, Samuel, Peng, Bo, Kowalski, Karol, Li, Ang
مصطلحات موضوعية: Quantum Physics
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2409.00576
-
5تقرير
-
6تقرير
المؤلفون: Burns, Samuel, Woodward, Matthew
مصطلحات موضوعية: Computer Science - Robotics
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2408.11978
-
7تقرير
المؤلفون: Coelho, Daniel L., Burns, Duncan, Wilson, Emily, Provatas, Nikolas
مصطلحات موضوعية: Condensed Matter - Materials Science, Physics - Computational Physics
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2408.10992
-
8تقرير
المؤلفون: Puglia, Denise, Odessey, Rachel, Burns, Peter S., Luhmann, Niklas, Schmid, Silvan, Higginbotham, Andrew P.
مصطلحات موضوعية: Condensed Matter - Mesoscale and Nanoscale Physics
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2407.15314
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Felicity Roux (ORCID
0000-0003-0982-149X ), Sharyn Burns (ORCID0000-0002-1551-2805 ), Jacqueline Hendriks (ORCID0000-0002-1177-8980 ), HuiJun Chih (ORCID0000-0001-9294-0996 )المصدر: Australian Educational Researcher. 2024 51(4):1141-1160.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 20
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Matthew K. Burns (ORCID
0000-0001-9946-5729 )المصدر: Assessment for Effective Intervention. 2024 49(4):214-224.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11