-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hada, Mahima, De Bruyn, Arnaud, Lilien, Gary L.
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Feb2024, Vol. 61 Issue 1, p143-164, 22p
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Yang, Luyi, Jin, Chen, Shao, Zhen
المصدر: Management Science; Sep2024, Vol. 70 Issue 9, p6026-6044, 19p
مصطلحات موضوعية: ELECTRONIC commerce, CONSUMERS' surplus, EXTERNALITIES, CONSUMERS, PRICE cutting, OPERATIONS management, BUSINESS referrals
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Fang, Eric, Dong, Beibei, Zhuang, Mengzhou, Cai, Fengyan
المصدر: Journal of Marketing; May2023, Vol. 87 Issue 3, p451-471, 21p, 2 Color Photographs, 8 Charts
مصطلحات موضوعية: ELECTRONIC coupons (Retail trade), CUSTOMER cocreation, SHARING, SOCIAL influence, SOCIAL media, BUSINESS referrals
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Xu, Minzhe, Yu, Zhihao, Tu, Yanping
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Apr2023, Vol. 60 Issue 2, p355-370, 16p, 1 Diagram, 1 Chart, 3 Graphs
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Hwang, YooHee, Shin, Joongwon
المصدر: International Journal of Hospitality & Tourism Administration; 2024, Vol. 25 Issue 3, p533-551, 19p
-
6دورية
المؤلفون: TULLY, SHAWN
المصدر: Fortune; Apr/May2023, Vol. 187 Issue 2, p92-97, 6p, 2 Color Photographs
مصطلحات موضوعية: CRYPTOCURRENCIES, CORPORATE finance, BITCOIN, INFLUENCER marketing, BUSINESS models, BUSINESS referrals, MARKETING strategy, AFFILIATE programs (World Wide Web)
-
7دورية
المؤلفون: Gershon, Rachel, Zhenling Jiang, Fraser, Will, Gupta, Jitendra
المصدر: Harvard Business Review Digital Articles; 6/18/2024, p1-4, 4p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, BUSINESS referrals, COMPUTER software industry, BUSINESS schools, MARKETING software
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Promotion Management; 2024, Vol. 30 Issue 2, p204-226, 23p
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Jiang, Fenfen, Zhu, Shuting, Zhang, Yuxiang
المصدر: Managerial & Decision Economics; Jan2024, Vol. 45 Issue 1, p247-263, 17p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, ALTRUISM, SOCIAL marketing, CONSUMERS, BUSINESS referrals, SOCIAL media
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Kristabel, Agatha Jane, Wijaya, Serli, Jaolis, Ferry
المصدر: Organizations & Markets in Emerging Economies; 2024, Vol. 15 Issue 1, p51-73, 23p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, TRUST, BUSINESS insurance, MARKETING, COVID-19 pandemic, ENVIRONMENTAL literacy, BUSINESS referrals