-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Stathopoulou, AnastasiaAff1, IDs10551021048223_cor1, Quansah, Tommy Kweku, Balabanis, George
المصدر: Journal of Business Ethics. 179(2):511-529
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Balabanis, George, Karpova, Aleksandra
المصدر: European Journal of Marketing, 2022, Vol. 56, Issue 8, pp. 2423-2454.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Balabanis, George, Lopez, Carmen
المصدر: In International Business Review October 2022 31(5)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Balabanis, George, Siamagka, Nikoletta Theofania
المصدر: In International Journal of Research in Marketing September 2022 39(3):745-763
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Grougiou, Vassiliki, Balabanis, George, Manika, Danae
المصدر: Journal of Business Ethics, 2020 Jun 01. 164(1), 1-16.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/45283800
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Mitchell, Vincent Wayne, Balabanis, George
المصدر: In Journal of Retailing and Consumer Services May 2021 60
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Balabanis, George, Stathopoulou, Anastasia
المصدر: In Journal of Business Research February 2021 123:463-475
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Lopez, Carmen, Balabanis, George
المصدر: European Journal of Marketing, 2020, Vol. 55, Issue 1, pp. 27-62.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Lopez, Carmen, Balabanis, George
المصدر: In Journal of Business Research September 2020 117:764-779
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Han, Jiseon, Balabanis, George
المصدر: Psychology & Marketing; Feb2024, Vol. 41 Issue 2, p394-426, 33p
مصطلحات موضوعية: INFLUENCER marketing, META-analysis, MARKETING, SOCIAL media in marketing, SOCIAL influence, PARASOCIAL relationships