-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ferguson, Heather J. (ORCID
0000-0002-1575-4820 ), Wimmer, Lena, Black, Jo, Barzy, Mahsa, Williams, Davidالمصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. Jan 2022 52(1):349-360.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Autism, Brain, Adults, Cognitive Processes, Interference (Learning), Theory of Mind, Comprehension, Cognitive Ability
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Barzy, Mahsa, Ferguson, Heather J. (ORCID
0000-0002-1575-4820 ), Williams, David M.المصدر: Autism: The International Journal of Research and Practice. Nov 2020 24(8):2153-2165.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Perspective Taking, Eye Movements, Interpersonal Communication, Autism, Pervasive Developmental Disorders, Social Cognition, Foreign Countries, Stimuli
مصطلحات جغرافية: United Kingdom
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ferguson, Heather J.Aff1, IDs10803021049394_cor1, Wimmer, Lena, Black, Jo, Barzy, Mahsa, Williams, David
المصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. 52(1):349-360
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Aggression, Conflict and Peace Research, 2018, Vol. 10, Issue 4, pp. 283-292.
-
6Are social interactions preferentially attended in real-world scenes? Evidence from change blindness
المؤلفون: Gray, Katie, Barzy, Mahsa
مصطلحات موضوعية: FOS: Psychology, Cognition and Perception, Psychology, Social and Behavioral Sciences
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c7ff82f156b6c7af47bc981f6ce54137
-
7
-
8
-
9
-
10