-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Bauman, W. Scott, Miller, Robert E.
المصدر: Financial Analysts Journal, 1998 Mar 01. 54(2), 75-89.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4480069
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Bauman, W. Scott, Miller, Robert E., Veit, E. Theodore
المصدر: Quarterly Journal of Business and Economics, 2005 Jul 01. 44(3/4), 15-31.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40473402
-
3
المصدر: Oregon Business Review. June 1969 28(6).
Peer Reviewed: N
Page Count: 5
Descriptors: Cost Effectiveness, Disadvantaged Youth, Income, Public Schools, Quarter System, School Schedules, Teacher Salaries, Year Round Schools
Journal Code: RIEMAR1970
-
4THE FLEXIBLE SYSTEM, AN ECONOMIC ANALYSIS OF ADVANTAGES OF THE QUARTERLY CALENDAR IN PUBLIC SCHOOLS.
Peer Reviewed: N
Page Count: 46
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Bauman, W. Scott, Miller, Robert E.
المصدر: Financial Analysts Journal, 1995 Mar 01. 51(2), 79-87.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4479834
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Bauman, W. Scott
المصدر: Financial Analysts Journal, 1991 Mar 01. 47(2), 86-90.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4479420
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Bauman, W. Scott
المصدر: Financial Analysts Journal, 1976 Nov 01. 32(6), 60-69.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4477983
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Bauman, W. Scott
المصدر: Financial Analysts Journal, 1974 Nov 01. 30(6), 68-84.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4477763
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Bauman, W. Scott
المصدر: Financial Analysts Journal, 1986 Jul 01. 42(4), 45-51.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4478948
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Bauman, W. Scott
المصدر: Financial Analysts Journal, 1989 Nov 01. 45(6), 60-67.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4479279