-
1دورية أكاديمية
المصدر: Canadian Journal of Environmental Education. 2022 25:37-54.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Teaching Methods, Outdoor Education, Environmental Education, Foreign Countries, Climate, Ethics, Ecology, Psychology, Psychological Patterns, Inquiry, Reflection, Poetry
مصطلحات جغرافية: Norway
URL الوصول: https://cjee.lakeheadu.ca/article/view/1704
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Beavington, Lee
المصدر: Cultural Studies of Science Education. Sep 2021 16(3):745-762.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Beavington, Lee, Huestis, Amy, Keever, Carson
المصدر: Cultural Studies of Science Education. Sep 2021 16(3):763-781.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Chang, David, Scott, Charles, Banack, Hartley, Beavington, Lee, Culham, Tom, Falkenberg, Thomas, Link, Michael, McKenzie, Marcia, St. Pierre, Louise, Yee, Allen, Zhao, Steven
المصدر: Cultural Studies of Science Education. Sep 2021 16(3):675-688.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Beavington, LeeAff1, Aff2
المصدر: Cultural Studies of Science Education. 16(3):745-762
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Chang, DavidAff6, Scott, Charles, Banack, Hartley, Beavington, LeeAff5, Aff6, Culham, Tom, Falkenberg, Thomas, Link, Michael, McKenzie, Marcia, St. Pierre, Louise, Yee, Allen, Zhao, Steven
المصدر: Cultural Studies of Science Education. 16(3):675-688
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Beavington, LeeAff1, Aff2, Huestis, Amy, Keever, Carson
المصدر: Cultural Studies of Science Education. 16(3):763-781
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Beavington, Lee
المصدر: Art/Research International : A Transdisciplinary Journal ; vol. 7 no. 2 (2022)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: BEAVINGTON, LEE, BAI, HEESOON
المصدر: Counterpoints, 2018 Jan 01. 442, 473-484.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/45212219
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Beavington, LeeAff6, Aff7, Bai, HeesoonAff6, Romanycia, Serenna CelesteAff8
المساهمون: Mueller, Michael P., Series editorAff1, Aff3, Tippins, Deborah J., Series editorAff2, Aff4, Stewart, Arthur J., editorAff5
المصدر: Animals and Science Education : Ethics, Curriculum and Pedagogy. 2:85-97