-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lawrence Grabau, Benoît Galand, Dominique Lafontaine, Jari Lavonen, Ragnar F. Ólafsson, Louis Trudel, SaeYeol Yoon
المصدر: Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: schoolwork-related anxiety, science literacy proficiency, inverse U-shaped response, Southeast Asia, Northwest Europe, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Mikaël De Clercq, Benoît Galand, Virginie Hospel, Mariane Frenay
المصدر: Frontline Learning Research, Vol 9, Iss 2, Pp 96-120 (2021)
مصطلحات موضوعية: academic achievement, learning environment, teaching practices, contextual factors, Education
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Psychologica Belgica, Vol 58, Iss 1, Pp 67-90 (2018)
مصطلحات موضوعية: academic achievement, higher education, first year at the university, transition, motivation, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Serge Dupont, Benoît Galand, Frédéric Nils
المصدر: Psychologica Belgica, Vol 54, Iss 1, Pp 33-54 (2014)
مصطلحات موضوعية: Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Benoît Galand
المساهمون: Institut français de l'éducation
المصدر: Diversité 192(1):107-112
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Benoît Galand, Ode Dernoncourt, Grégory Mirzabekiantz
المصدر: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, Vol 36, Iss 1 (2009)
مصطلحات موضوعية: Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Benoît Galand, Pierre Philippot, Geneviève Buidin, Catherine Lecocq
المساهمون: Institut national de recherche pédagogique
المصدر: Revue française de pédagogie 149(1):83-96
-
8
المؤلفون: Robin Wollast, Cristina Aelenei, Johann Chevalère, Nicolas Van der Linden, Benoît Galand, Assaad Azzi, Mariane Frenay, Olivier Klein
المصدر: Studies in Higher Education. 48:813-828
مصطلحات موضوعية: Education
-
9
المصدر: Mesure et évaluation en éducation. 43:1-37
مصطلحات موضوعية: Social Sciences and Humanities, recherche collaborative, grille critériée, processus de coconception, General Medicine, avaliação oral, co-conception process, rubrica, évaluation de l’oral, oral evaluation, processo de coconceção, Sciences Humaines et Sociales, collaborative research, evaluation rubric, investigação colaborativa
وصف الملف: application/html
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ff7aecd14b02cfcd2f8ca0d426a66265
https://doi.org/10.7202/1083006ar -
10
المؤلفون: Benoît Galand, Noémie Baudoin
المساهمون: UCL - SSH/IPSY - Psychological Sciences Research Institute
المصدر: Revue française de pédagogie, Vol. 211, p. 117-146 (2021)
مصطلحات موضوعية: Arts and Humanities (miscellaneous), Education
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::79ff150871d510d16a93b1197941dc13
https://doi.org/10.4000/rfp.10559