-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Meng, Juan, Berger, Bruce K.
المصدر: Corporate Communications: An International Journal, 2021, Vol. 27, Issue 2, pp. 245-263.
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Yue, Cen AprilAff5, Men, Linjuan RitaAff6, Berger, Bruce K.Aff7
المساهمون: Mayfield, Milton, Series EditorAff1, Mayfield, Jacqueline, Series EditorAff2, Men, Linjuan Rita, editorAff3, Tkalac Verčič, Ana, editorAff4
المصدر: Current Trends and Issues in Internal Communication : Theory and Practice. :19-38
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Meng, Juan, Berger, Bruce K.
المصدر: In Public Relations Review March 2019 45(1):64-75
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Cacciatore, Michael A., Meng, Juan, Berger, Bruce K.
المصدر: Corporate Communications: An International Journal, 2017, Vol. 22, Issue 3, pp. 292-307.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Erzikova, Elina, Berger, Bruce K.
المصدر: In Women's Studies International Forum May-June 2016 56:28-36
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Chung, Jee Young, Berger, Bruce K., DeCoster, Jamie
المصدر: Journal of Business Ethics, 2016 Aug 01. 137(2), 405-413.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/24755783
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Meng, Juan, Berger, Bruce K.
المصدر: Journal of Communication Management, 2012, Vol. 16, Issue 4, pp. 332-354.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kang, Jin‐Ae, Berger, Bruce K.
المصدر: Journal of Communication Management, 2010, Vol. 14, Issue 4, pp. 368-387.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Reber, Bryan H., Pētersone, Baiba, Berger, Bruce K.
المصدر: Journal of Communication Management, 2010, Vol. 14, Issue 1, pp. 32-46.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Berger, Bruce K.
المصدر: Public Relations Review. Jun 2002 28(2):191-200.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
Descriptors: Active Learning, Business Education, Graduate Study, Higher Education, Instructional Innovation, Organizational Communication, Public Relations
Journal Code: CIJFEB2003