-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Bergner, Anouk S, Hildebrand, Christian, Häubl, Gerald
المصدر: Journal of Consumer Research; Dec2023, Vol. 50 Issue 4, p742-764, 23p
مصطلحات موضوعية: CHATBOTS, ARTIFICIAL intelligence, BRAND choice, CONSUMER preferences, TURN-taking (Communication), COMMUNICATION & technology, NATURAL language processing, BRANDING (Marketing)
-
2دورية أكاديميةVAMP (Voting Agent Model of Preferences): A computational model of individual multi-attribute choice
المؤلفون: Bergner, Anouk S., Oppenheimer, Daniel M., Detre, Greg
المصدر: In Cognition November 2019 192
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Bergner, Anouk S.
المصدر: Universität St.Gallen, Institut für Marketing und Customer Insight, Marketing Review St.Gallen. 37(5):50-57
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Bergner, Anouk S.
المصدر: Marketing review St. Gallen : St. Gallen, vol 37, issue 5, pg. 50-57. 2020