-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Binder, JochenAff2
المساهمون: Binder, JochenAff1
المصدر: Online Channel Integration : Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores. :224-231
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Binder, JochenAff2
المساهمون: Binder, JochenAff1
المصدر: Online Channel Integration : Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores. :45-64
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Binder, JochenAff2
المساهمون: Binder, JochenAff1
المصدر: Online Channel Integration : Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores. :183-223
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Binder, JochenAff2
المساهمون: Binder, JochenAff1
المصدر: Online Channel Integration : Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores. :91-182
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Binder, JochenAff2
المساهمون: Binder, JochenAff1
المصدر: Online Channel Integration : Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores. :65-90
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Binder, JochenAff2
المساهمون: Binder, JochenAff1
المصدر: Online Channel Integration : Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores. :1-44
-
7مورد إلكتروني
المصدر: Kleim, Birgit; Naser, Morina; Binder, Jochen (2023). »Trauma in der Digitalen Welt«. Trauma & Gewalt, 17(4):273.
مصطلحات الفهرس: Institute of Psychology, 150 Psychology, Journal Article, PeerReviewed, info:eu-repo/semantics/article, info:eu-repo/semantics/publishedVersion
URL:
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/257966/ https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/257966
10.21706/tg-17-4-273 -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Herhausen, Dennis, Binder, Jochen, Schoegel, Marcus, Herrmann, Andreas
المصدر: In Journal of Retailing June 2015 91(2):309-325
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Binder, JochenAff13, Herhausen, DennisAff13, Pernet, NicolasAff14, Schögel, MarcusAff13
المساهمون: Rudolph, Thomas, editorAff1, Aff7, Foscht, Thomas, editorAff2, Aff8, Morschett, Dirk, editorAff3, Aff9, Schnedlitz, Peter, editorAff4, Aff10, Schramm-Klein, Hanna, editorAff5, Aff11, Swoboda, Bernhard, editorAff6, Aff12
المصدر: European Retail Research. :43-70
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Schögel, Marcus, Binder, Jochen, Schmidt, Inga, Sauer, Achim
المساهمون: Hippner, Hajo, editorAff1, Hubrich, Beate, editorAff2, Wilde, Klaus D., editorAff3
المصدر: Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung. :559-597