-
1تقرير
المؤلفون: Newman, Mark, Kwan, Irene, Schucan Bird, Karen, Hoo, Hui-Teng, Education Endowment Foundation (EEF) (United Kingdom)
المصدر: Education Endowment Foundation. 2021.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 141
Descriptors: Feedback (Response), Academic Achievement, Elementary School Students, Secondary School Students, Outcomes of Education, Instructional Effectiveness, Context Effect, Educational Environment, Foreign Countries, Curriculum Based Assessment, Teachers, Researchers, Automation, Student Evaluation, Written Language, Oral Language
مصطلحات جغرافية: United Kingdom, United States, Belgium, Germany, Indonesia, Latvia, Netherlands, Nigeria, Slovakia, Spain, Switzerland, Taiwan
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Schucan Bird, KarenAff1, IDs10896023005417_cor1, Stokes, Nicola, Tomlinson, Martha, Rivas, Carol
المصدر: Journal of Family Violence. 38(6):1055-1069
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Emanuel, Ryan E., Bird, Karen Dial
المصدر: Southern Cultures, 2022 Oct 01. 28(3), 48-69.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/27187113
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Lalancette, MireilleAff5, Wagner, AngeliaAff6, Bird, KarenAff7, Everitt, JoannaAff8
المساهمون: Lees-Marshment, Jennifer, Series EditorAff1, Gillies, Jamie, editorAff2, Raynauld, Vincent, editorAff3, Turcotte, André, editorAff4
المصدر: Political Marketing in the 2021 Canadian Federal Election. :133-153
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Dyke, Chris, Rivas, Carol, Schucan Bird, Karen
المصدر: Howard Journal of Crime & Justice; Jun2024, Vol. 63 Issue 2, p142-165, 24p
مصطلحات موضوعية: PAROLE, DOMESTIC violence, LOGISTIC regression analysis
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Goodman, Nicole, Bird, Karen, Gabel, Chelsea
المصدر: Canadian Journal of Political Science / Revue canadienne de science politique, 2017 Mar 01. 50(1), 201-218.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/26291461
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Bird, Karen L.
المصدر: Comparative Politics, 2000 Jul 01. 32(4), 399-418.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/422386
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Gabel, Chelsea, Goodman, Nicole, Bird, Karen, Budd, Brian
المصدر: International Indigenous Policy Journal, 2016 Jul 01. 7(3), 1-20.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/48767183
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Bird, Karen, Jackson, Samantha D., McGregor, R. Michael, Moore, Aaron A., Stephenson, Laura B.
المصدر: Canadian Journal of Political Science / Revue canadienne de science politique, 2016 Jun 01. 49(2), 359-383.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/24810787