-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kaklauskas, ArtūrasAff1, Zavadskas, Edmundas KazimierasAff1, Kazokaitis, PauliusAff1, Bivainis, JuozasAff1, Galiniene, BiruteAff2, d’Amato, MaurizioAff3, Naimaviciene, JurgaAff1, Urbanaviciene, VitaAff1, Vitas, ArturasAff2, Cerkauskas, JustasAff1
المساهمون: Nguyen, Ngoc Thanh, editorAffID1, Trawiński, Bogdan, editorAffID2, Katarzyniak, Radosław, editorAffID3, Jo, Geun-Sik, editorAffID4
المصدر: Advanced Methods for Computational Collective Intelligence. 457:333-343
-
2
المؤلفون: Bivainis, Juozas, Skačkauskienė, Ilona
المصدر: Verslas: teorija ir praktika. 2005, [t.] 6, no. 3, p. 131-141
مصطلحات موضوعية: Lithuania
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2712::bf4d9ff930b7cc5ab50c3f58e0752977
https://vb.lituanistikadb.lt/LDB:TLITLIJ.04~2005~1367584005994&prefLang=en_US -
3
المؤلفون: Bivainis, Juozas, Tunčikienė, Živilė
المصدر: Verslas: teorija ir praktika. 2003, t. 4, Nr. 2, p. 72-83
مصطلحات موضوعية: Lithuania, Management of strategic product, marketing, quality management, market of monopoly, liberal market, Marketing, Monopolistic market, Quality management, Strategic product management
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2712::efde2d91ccbe4c58414b3890c63146b4
https://vb.lituanistikadb.lt/LDB:TLITLIJ.04~2003~1367190362119&prefLang=en_US -
4
المؤلفون: Daukševičiūtė, Irutė, Bivainis, Juozas
مصطلحات موضوعية: correlation regression analysis, marketing costs, optimisation, marketing effectiveness, return on marketing, marketing programme, integer programming
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::80f8db205cf02140ba2a476343554273
https://zenodo.org/record/817088 -
5
المؤلفون: Daukševičiūtė, Irutė, Bivainis, Juozas
مصطلحات موضوعية: marketing activities, marketing costs, optimisation, marketing effectiveness, return on marketing, marketing programme
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::8b17691415ce6a0fd9abe9214fb5ddee
https://zenodo.org/record/817064 -
6
المؤلفون: Bivainis, Juozas, Daukševičiūtė, Irena
المصدر: Business: Theory and Practice; Vol 14 No 2 (2013); 103-116
Business: Theory and Practice, Vol 14, Iss 2 (2013)مصطلحات موضوعية: marketing activities, marketing costs, optimisation, marketing effectiveness, return on marketing, lcsh:Business, marketing programme, lcsh:HF5001-6182
وصف الملف: application/pdf
-
7
المؤلفون: Bivainis, Juozas, Dieninis, Jonas, Jansevičiūtė, Daina
المصدر: Business: Theory and Practice, Vol 13, Iss 3 (2012)
Business: Theory and Practice; Vol 13 No 3 (2012); 264-274مصطلحات موضوعية: selection of suppliers, multi-criteria approach, selection cycle, intelligent decision support, lcsh:Business, lcsh:HF5001-6182
وصف الملف: application/pdf
-
8
المؤلفون: Bivainis, Juozas, Morkvėnas, Renatas
المصدر: Journal of Business Economics and Management; Vol 13 No 1 (2012); 81-94
مصطلحات موضوعية: knowledge potential, model, synergy, integrated assessment, organization
وصف الملف: application/pdf
-
9
المؤلفون: Bivainis, Juozas, Morkvėnas, Renatas
المصدر: Journal of business economics and management 2012, Vol. 13, no. 1, p. 81-94.
مصطلحات موضوعية: Integruotas vertinimas, Synergy, Lietuva (Lithuania), Modelis, Knowledge potential, Integrated assessment, Sinergija, Organizacija, Organization, Model, Žinių potencialas
وصف الملف: application/pdf
-
10
المؤلفون: Bivainis, Juozas
المصدر: Business: Theory and Practice, Vol 12, Iss 4 (2011)
Business: Theory and Practice; Vol 12 No 4 (2011); 348-361مصطلحات موضوعية: relations, synergy calculation, loyalty evaluation, lcsh:Business, lcsh:HF5001-6182, relationship marketing, customers, loyalty
وصف الملف: application/pdf