يعرض 1 - 10 نتائج من 41 نتيجة بحث عن '"Bourdeau, Brian"', وقت الاستعلام: 0.88s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Louisiana Tech University, Pantoja, Felipe, editorAff2, Wu, Shuang, editorAff3, Krey, Nina, editorAff4

    المصدر: Enlightened Marketing in Challenging Times : Proceedings of the 2019 AMS World Marketing Congress (WMC). :377-378

  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Louisiana Tech University, Wu, Shuang, editorAff2, Pantoja, Felipe, editorAff3, Krey, Nina, editorAff4

    المصدر: Marketing Opportunities and Challenges in a Changing Global Marketplace : Proceedings of the 2019 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :403-404

  7. 7
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Cronin, J. JosephAff4, Nagel, Duane M.Aff4, Bourdeau, Brian L.Aff5

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Petruzzellis, Luca, editorAff2, Winer, Russell S., editorAff3

    المصدر: Rediscovering the Essentiality of Marketing : Proceedings of the 2015 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress. :897-901

  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Campbell, Colin, editorAff2, Ma, Junzhao (Jonathon), editorAff3

    المصدر: Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing : Proceedings of the 2013 World Marketing Congress. :267-270

  9. 9
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Rossi, Patricia, editorAff2

    المصدر: Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics : Proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress. :515-517

  10. 10
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Louisiana Tech University, Rossi, Patricia, editorAff2, Krey, Nina, editorAff3

    المصدر: Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers : Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC). :943-944