-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Chahal, Hardeep, Dolkar, RigzinAff1, IDs4062202400387y_cor2
المصدر: DECISION: Official Journal of Indian Institute of Management Calcutta. :1-18
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Elsharnouby, Mohamed H.Aff1, Aff2, IDs41270023002100_cor1, Elsharnouby, Tamer H., Jayawardhena, Chanaka, Elbedweihy, Alaa M.
المصدر: Journal of Marketing Analytics. 12(2):445-464
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Rawool, Vai, Foroudi, Pantea, Palazzo, MariaAff2, IDs10660024098505_cor3
المصدر: Electronic Commerce Research. :1-33
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Iranzo Barreira, Álvaro, Kuster, Ines, Ruiz Mafe, Carla
المصدر: Journal of Product & Brand Management, 2024, Vol. 33, Issue 6, pp. 745-760.
-
5كتاب إلكتروني
المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Gomide, Fernando, Advisory EditorAff2, Kaynak, Okyay, Advisory EditorAff3, Liu, Derong, Advisory EditorAff4, Pedrycz, Witold, Advisory EditorAff5, Polycarpou, Marios M., Advisory EditorAff6, Rudas, Imre J., Advisory EditorAff7, Wang, Jun, Advisory EditorAff8, Arai, Kohei, editorAff9
المصدر: Intelligent Systems and Applications : Proceedings of the 2024 Intelligent Systems Conference (IntelliSys) Volume 3. 1067:165-195
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ramadan, ZahyAff4, Farah, Maya F.Aff4, Abosag, IbrahimAff5, Dahi, BatuleAff4
المساهمون: Martínez-López, Francisco J., editorAff1, Martinez, Luis F., editorAff2, Brüggemann, Philipp, editorAff3
المصدر: Advances in Digital Marketing and eCommerce : Fifth International Conference, 2024. :15-22
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Acosta-Ponce, WilberAff4, Kazim, SyedAff5, Jaheer Mukthar, K. P.Aff6, Villanueva-Calderón, JuanAff4, Ramirez, Edwin HernanAff4, Singh, J. K.Aff7
المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Khamis, Reem, editorAff2, Buallay, Amina, editorAff3
المصدر: AI in Business: Opportunities and Limitations : Volume 1. 515:639-654
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: AbdGhani, Noor HasminiAff4, Adamu, LawiAff5, Sulaiman, YatyAff6
المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Khoury, Rim El, editorAff2, Nasrallah, Nohade, editorAff3
المصدر: Intelligent Systems, Business, and Innovation Research. 489:457-467
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Anna Dewalska-Opitek, Aleksandra Szejniuk
المصدر: Journal of Modern Science, Vol 56, Iss 2, Pp 336-356 (2024)
مصطلحات موضوعية: inclination, exploratory factor analysis, metaverse, gen z consumers, brand relationship, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://www.jomswsge.com/Gen-Z-consumers-inclination-to-engage-in-brand-relationships-in-Metaverse-an-empirical,188362,0,2.html; https://doaj.org/toc/1734-2031; https://doaj.org/toc/2391-789X
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Product & Brand Management, 2024, Vol. 33, Issue 2, pp. 258-272.