-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Schmitt, Bernd
المصدر: Journal of Consumer Research; Jun2024, Vol. 51 Issue 1, p2-6, 5p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, HUMAN information processing, DECISION making, CONSUMER behavior, ADVERTISING, BRANDING (Marketing)
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Marketing; May2024, Vol. 88 Issue 3, p69-87, 19p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhou, Xuan, Lou, Chen, Huang, Xun
المصدر: Journal of Advertising; Apr/May2024, Vol. 53 Issue 2, p183-199, 17p
مصطلحات موضوعية: ADVERTISING effectiveness, AWARENESS advertising, BRANDING (Marketing), CONSUMERS, FRAMES (Social sciences)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Himelboim, Itai, Maslowska, Ewa, Araujo, Theo
المصدر: Journal of Advertising; Apr/May2024, Vol. 53 Issue 2, p296-306, 11p
مصطلحات موضوعية: BRANDING (Marketing), CLUSTER analysis (Statistics), IMAGE analysis, COMPUTER vision, BRAND communities, SENTIMENT analysis, SOCIAL media
الشركة/الكيان: SIERRA Club, BARCLAYS PLC
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Moorman, Christine, Sorescu, Alina, Tavassoli, Nader T.
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Apr2024, Vol. 61 Issue 2, p204-224, 21p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Khan, Dawood, Pich, Christopher, Spry, Louise
المصدر: International Journal of Market Research; Jan2024, Vol. 66 Issue 1, p115-148, 34p
مصطلحات موضوعية: PROJECTIVE techniques, POLITICAL image, BRANDING (Marketing), HOUSE brands, FOCUS groups, BRAND image
مصطلحات جغرافية: PAKISTAN, KARACHI (Pakistan), LAHORE (Pakistan)
-
7رسالة جامعية
المؤلفون: Defossez Ramalho, Lizá Marie
المساهمون: University/Department: Universitat de Barcelona. Facultat de Belles Arts
مرشدي الرسالة: Pelta, Raquel
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Museus d'art, Museos de arte, Art museums, Art modern, Arte moderno, Modern art, Art contemporani, Arte contemporáneo, Contemporary art, Disseny gràfic, Diseño gráfico, Graphic design, Imatge corporativa, Imagen corporativa, Corporate image, Construcció de marca (Màrqueting), Construcción de marca (Marketing), Branding (Marketing), Ciències Humanes i Socials
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/671400
-
8دورية
المصدر: Harvard Business Review; Jan/Feb2024, Vol. 102 Issue 1, p148-151, 4p, 14 Color Photographs
مصطلحات موضوعية: PUBLISHED articles, LEADERSHIP, EXECUTIVES, ARTIFICIAL intelligence in business, CHIEF executive officers, BRANDING (Marketing)
-
9دورية
المؤلفون: Bertrand, Gérard
المصدر: Harvard Business Review; Jan/Feb2024, Vol. 102 Issue 1, p34-39, 6p, 4 Color Photographs, 1 Black and White Photograph
مصطلحات موضوعية: ORGANIC wines, BRANDING (Marketing), ORGANIC viticulture, FRENCH wines
مصطلحات جغرافية: LANGUEDOC (France)
الشركة/الكيان: GERARD Bertrand (Company)
People: BERTRAND, Gerard
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Bergner, Anouk S, Hildebrand, Christian, Häubl, Gerald
المصدر: Journal of Consumer Research; Dec2023, Vol. 50 Issue 4, p742-764, 23p
مصطلحات موضوعية: CHATBOTS, ARTIFICIAL intelligence, BRAND choice, CONSUMER preferences, TURN-taking (Communication), COMMUNICATION & technology, NATURAL language processing, BRANDING (Marketing)