-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Alandeom W., Brown, Adam O., Carroll, Marissa, Blenkarn, Elizabeth, Austin, Bradley, Bretzlaff, Tiffany
المصدر: Journal of College Science Teaching. 2023 52(6):60-67.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Oliveira, Alandeom W.Aff4, Brown, Adam O.Aff5
المساهمون: Rezaei, Nima, Editor-in-ChiefAff1, Kaya-Capocci, Sila, editorAff2, Peters-Burton, Erin, editorAff3
المصدر: Enhancing Entrepreneurial Mindsets Through STEM Education. 15:325-348
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Alandeom W.Aff1, IDs41959022000877_cor1, Brown, Adam O.
المصدر: Entrepreneurship Education. 5(4):367-397
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Alandeom W. (ORCID
0000-0003-2418-0299 ), Brown, Adam O., Day, Katelyn, Saviolli, Rebecca, Campbell, Savannah Joh, Potkins, Heather (ORCID0000-0002-8363-9074 ), Weld, Joanna M.المصدر: Review of Education. Dec 2022 10(3).
Peer Reviewed: Y
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Alandeom W. (ORCID
0000-0003-2418-0299 ), Bretzlaff, Tiffany, Brown, Adam O.المصدر: Research in Science Education. Apr 2020 50(2):625-643.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Alandeom W., Mirel, Oana, Brown, Adam O.
المصدر: International Journal of Science Education, Part B: Communication & Public Engagement; Mar2024, Vol. 14 Issue 1, p47-71, 25p
مصطلحات موضوعية: SCIENCE students, UNDERGRADUATES, SCIENTIFIC communication, NEWS websites, SCIENTIFIC knowledge, VIRTUAL communities
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Alandeom W.Aff1, Bretzlaff, Tiffany, Brown, Adam O.Aff2, Aff3
المصدر: Research in Science Education. 50(2):625-643
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Alandeom W., Brown, Adam O.
المصدر: Journal of Research in Science Teaching. May 2016 53(5):737-767.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 31
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Alandeom W., Brown, Adam O., Carroll, Marissa, Blenkarn, Elizabeth, Austin, Bradley, Bretzlaff, Tiffany
المصدر: Journal of College Science Teaching; Jul/Aug2023, Vol. 52 Issue 6, p60-67, 8p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Alandeom W., Brown, Adam O., Day, Katelyn, Saviolli, Rebecca, Campbell, Savannah Joh, Potkins, Heather, Weld, Joanna M.
المصدر: Review of Education; Dec2022, Vol. 10 Issue 3, p1-26, 26p
مصطلحات موضوعية: CREATIVE ability, CREATIVE thinking, STUDENT development, SCIENCE classrooms, SCIENCE students, COGNITION, CLASSROOMS