-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Burton, Leslie
المصدر: SCENARIO: Journal for Performative Teaching, Learning, Research, Vol XIII, Iss 1, Pp 106-109 (2019)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691, Drama, PN1600-3307
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Burton, LeslieAff1, IDs12144022037165_cor1, Nkwo, Chinedu
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 41(12):8368-8373
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Burton, LeslieAff1, Delvecchio, Elisa, Germani, Alessandro, Mazzeschi, Claudia
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 40(1):29-34
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Burton, Leslie A., Rabin, Laura, Vardy, Susan Bernstein
المصدر: Brain and Cognition. Oct 2008 68(1):22-29.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
-
5
المؤلفون: Burton, Leslie
المساهمون: O'Gorman, Roisin, Kelly, Marie
مصطلحات موضوعية: Puppetry, Practice-led research, Performance, Theatre, Enchantment
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1535::c9dd5fa8f432a71f5e8ec1fb4269766c
https://hdl.handle.net/10468/13571 -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Burton, Leslie A., Rabin, Laura, Wyatt, Gwinne
المصدر: Brain and Cognition. Dec 2005 59(3):322-329.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Burton, Leslie A., Rabin, Laura, Vardy, Susan Bernstein
المصدر: Brain and Cognition. Apr 2004 54(3):218-224.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7
Descriptors: Gender Differences, Memory, Reading Rate, Cognitive Processes
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Burton, Leslie, Bensimon, Emily, Allimant, Janaina Marega, Kinsman, Rachel, Levin, Avital, Kovacs, Lehel, Koskorelos, Eleni, Bahrami, Justin
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. September 2013 32(3):275-280
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Burton, Leslie L.
المصدر: BMJ: British Medical Journal, 2001 May . 322(7297), 1308-1308.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/25467022
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Brand, Jesse G., Burton, Leslie A., Schaffer, Sarah G., Alper, Kenneth R., Devinsky, Orrin, Barr, William B.
المصدر: In Epilepsy and Behavior 2009 15(3):333-338