-
1دورية
المؤلفون: CARR, SARAH
المصدر: Scientific American; Dec2023, Vol. 329 Issue 5, p56-61, 6p, 6 Color Photographs
-
2دورية أكاديمية
المصدر: British Journal of Educational Technology; Sep2024, Vol. 55 Issue 5, p2403-2418, 16p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Byers, Erika Michelle, Singer-Dudek, Jessica
المصدر: Behavior & Social Issues; Aug2024, Vol. 33 Issue 1, p165-183, 19p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Wenjing Liao, Haimei Li, Qinwei Liu, Longfei Cao, Lingli Leng, Jie Yu, Ningning Liu, Qiujin Qian, Guannan Bai
المصدر: Alpha Psychiatry; Aug2024, Vol. 25 Issue 4, p485-492, 10p
مصطلحات موضوعية: CHILDREN with learning disabilities, ATTENTION-deficit hyperactivity disorder, TEMPORAL lobe, LEARNING disabilities, ONE-way analysis of variance
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Donato, Wila S.
المصدر: Psychology & Education: A Multidisciplinary Journal; 2024, Vol. 19 Issue 10, p1105-1124, 20p
مصطلحات موضوعية: CHILDREN with learning disabilities, TEACHERS, INCLUSIVE education, TEACHER training, STUDENTS with disabilities
مصطلحات جغرافية: PHILIPPINES
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Medidas basadas en el currículo para dificultades tempranas de escritura en Educación Infantil: una revisión sistemática. (Spanish)
المؤلفون: Balade, Jennifer, Rodríguez, Cristina, Jiménez, Juan E.
المصدر: Psicologia Educativa; 2024, Vol. 30 Issue 2, p101-110, 10p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Misquitta, Radhika, Panshikar, Apoorva, Hassaram, Bindiya
المصدر: International Journal of School & Educational Psychology; Jul-Sep2024, Vol. 12 Issue 3, p125-136, 12p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: İngilizce Kelime Öğrenmede Online Uygulamalarin Etkisi: Quizlet Uygulamasi. (Turkish)
المؤلفون: Çaparlar, İlknur, Yünkül, Eyup
المصدر: Kastamonu Education Journal / Kastamonu Eğitim Dergisi; 2024, Vol. 32 Issue 3, p435-447, 13p
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Upadhayay, Neha B., Kakar, Qahraman
المصدر: International Journal of Inclusive Education; Jul2024, Vol. 28 Issue 9, p1635-1663, 29p
مصطلحات موضوعية: CHILDREN with learning disabilities, SCHOOL children, DISABILITIES, SCHOOL enrollment, EDUCATIONAL outcomes
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Tiisler, Leah K., Wolff, Kenya E.
المصدر: Early Childhood Education Journal; Oct2024, Vol. 52 Issue 7, p1625-1641, 17p
مصطلحات موضوعية: CHILDREN with learning disabilities, LEARNING disabilities, CHILDREN'S literature, AGRAPHIA, CHANGE theory