-
1تقرير
المؤلفون: Kai Mathews, Hui Huang, Erika Yagi, Cathy Balfe, Christopher Mauerman, Earl J. Edwards, University of California, Los Angeles. Civil Rights Project / Proyecto Derechos Civiles
المصدر: Civil Rights Project - Proyecto Derechos Civiles. 2024.
Peer Reviewed: N
Sponsoring Agency: Bill and Melinda Gates Foundation
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Physical Activity & Health; Aug2024, Vol. 21 Issue 8, p829-836, 8p
مصطلحات موضوعية: PHYSICAL activity, COLLEGE environment, ACTIVE biological transport, STUDENT financial aid, ENVIRONMENTAL auditing, PHYSICAL education teachers
مصطلحات جغرافية: IRELAND
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Lydia Mbati, Ramashego Shila Mphahlele
المصدر: Journal of Learning Development in Higher Education. 2024 (30).
Peer Reviewed: Y
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ravichandran Ammigan (ORCID
0000-0002-6265-219X ), Yovana S. Veerasamy, Natalie I. Cruz (ORCID0000-0001-7208-0917 )المصدر: Journal of Comparative and International Higher Education. 2024 16(3):275-291.
Peer Reviewed: Y
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rosanne Villemaire-Krajden, Erin T. Barker
المصدر: Journal of Youth Development. 2024 19(2):1-17.
Peer Reviewed: Y
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ünal Deniz (ORCID
0000-0001-7447-6050 ), Cihan Kocabas (ORCID0000-0001-6511-9094 )المصدر: Higher Learning Research Communications. 2024 14(1):51-67.
Peer Reviewed: Y
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Tori Porter
المصدر: International Journal of Multidisciplinary Perspectives in Higher Education. 2024 9(1):54-72.
Peer Reviewed: Y
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Khadga Niraula (ORCID
0000-0003-0658-8485 )المصدر: International Journal on Social and Education Sciences. 2024 6(2):239-252.
Peer Reviewed: Y
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Natalie R. Youngbull (ORCID
0000-0001-7985-2844 ), David Sandersالمصدر: Rural Educator. 2024 45(1):21-32.
Peer Reviewed: Y
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Vishnu Lal (ORCID
0000-0002-6832-412X ), Vishvajit Kumbhar (ORCID0009-0002-9309-1097 ), G. Varaprasad (ORCID0000-0003-4288-4185 )المصدر: Knowledge Management & E-Learning. 2024 16(1):42-64.
Peer Reviewed: Y